De set van Marantz 81

Gestart door Marantz 81, april 05, 2009, 22:22:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Marantz 81


Marantz 81

Alweer niks te melden  :schater: behalve gewoon waarom het gaat genieten van muziek  pompom en dat lukt aardig met de huidige set die ook echt heel Hard !!!!!  :evil: kan als ik daar zin in heb en je blijft verbazen waar die monitoren tot in staat zijn op die hoge volume,s  :-o  de bank trilt het hoog is loopzuiver accuraat en het mid heeft veel kracht en dynamisch geheel

Nu ff van deze genieten van een All time Favorite  , op standje   :angel:


https://www.youtube.com/watch?v=fRJjqQtW9FE

Marantz 81

Interieur Upgrade dan  :wink:  nog niet klaar maar bijna  :-D

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Marantz 81

We hadden het er nog over  HB  vandaar dat ik het nog even moest melden  :-D

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Marantz 81

Proost  :-D neem nog een en dan  :gaap:

MarkDoif

Ah, dus jij gaat de 30e ook naar Toto  pompom  pompom

Dit jaar voor mij alweer sinds 20 jaar dat ik alle Toto concerten bezoek in Nederland  :yes:
PM15S1 / SA11S1 / UD5007 / B&W Preference 6 / MIT Bekabeling

Marantz 81

Ga jij ook dan ? Ik sta samen met Wim op het veld  HB

MarkDoif

Citaat van: Marantz 81 op mei 16, 2015, 21:32:38
Ga jij ook dan ? Ik sta samen met Wim op het veld  HB

Yes, met pa, vrouwlief en mn beste vriend sta ik (weer) op het veld. Sinds 1995 (ik was toen 11) heb ik geen een concert in NL meer gemist  pompom. Ik ben zo'n beetje de grootste fan die er is  pompom. Heb ook alle solo albums van Steve Lukather en ben naast het Toto concert op 8 juni 2013 ook nog bij Steve's solo concert in Paradiso geweest, op 26 maart 2013  pompom.
PM15S1 / SA11S1 / UD5007 / B&W Preference 6 / MIT Bekabeling

Marantz 81

Veel plezier wie weet komen we elkaar nog tegen , het is voor mij de eerste keer dat ik ze ga zien wel benieuwd hoor vindt ze echt goed  pompom

MarkDoif

Ben ook benieuwd hoe je het gaat ervaren. Technisch is het 1 van de beste bands en live spelen ze altijd overweldigend goed [emoji4]. Bij Toto ga je altijd gegarandeerd, net als de rest van het publiek uit je plaat [emoji2]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
PM15S1 / SA11S1 / UD5007 / B&W Preference 6 / MIT Bekabeling

Marantz 81

Kan niet wachten ,geluid is ook errug goed in Ziggo dome  pompom  Gelderdome Arena enzv hoor je helemaal resoneren en lijkt het op gegeven moment of het geluid niet meer wegkan , ahoy klonk wel goed vorig jaar was bij Scorpions ook wel vermakelijk de Spl bij het drummen  :-o  :evil: echt niet normaal meer  HB

MarkDoif

Ahoy heb ik Toto vroeger zien spelen. Was geen geweldige akoestiek. Sinds 2002 zijn ze naar HMH verhuisd (prima) en in 2013 voor het eerst in Ziggo Dome. Moet zeggen dat Ziggo Dome echt geweldig is. Daarom spelen ze natuurlijk ook daar nu [emoji1]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
PM15S1 / SA11S1 / UD5007 / B&W Preference 6 / MIT Bekabeling

WilliamB

Ik ben net terug van een gezellige dag/avond bij Arjan.
Vandaag veel muziek geluisterd van o.a.: Maria Mena, London Grammar, Hooverphonic, do en de DVD van Katie Melau. Deze laatste werd soms gestoord door een enthousiaste fanfare die rondjes rond het appartement bleef lopen  :-D
De SET van Arjan, daar heb ik al veel over geschreven. Het blijft mij verbazen wat een laag er uit deze kleine monitor's komen. Verder klinkt het geheel mooi open, en is het een plezier om naar deze SET te luisteren.

Werd ook verrast door een lekkere maaltijd, namelijk lasagne. Compliment Arjan,  het was heerlijk.
Het geheel werd afgemaakt door een lekkere Bordeaux die Arjan heeft meegenomen van zijn laatste vakantie in Frankrijk  notworthy

Arjan nog bedankt voor je gastvrijheid en heerlijke maaltijd. Tot ziens bij mij  byebye
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3