Set van Wim (nieuwe woning)

Gestart door WimPeu, februari 09, 2009, 17:49:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

WimPeu

Citaat van: marvin op mei 31, 2010, 22:11:37
Ja daar heb jij weer gelijk in, maar met een pilsje erbij kan ik de auto wel vergeten. (Punten rijbewijs en een aversie tegen rijden met een borrel op). Wordt dus het OV.
Als er deze zomer een gaatje vrij komt kunnen we weleens wat regelen.  :-)


Lijkt me gezellig.. :yes: Evt heb ik hier ook nog wel een kamer en bed over moet je alleen wel van vroeg opstaan houden want mijn kinderen (5&6) zijn erg nieuwsgierig als er vreemde snuiters blijven slapen. :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marvin

Nee ik hou niet van vroeg opstaan, maar ook het OV geniet niet mijn voorkeur.
Dat wordt een muntje opgooien tegen die tijd....  :-D
In ieder geval al bedankt voor het warme ontvangst.....  8-)

xander32

Wim, nu heb je zo`n mooie set: update dan ook ff je startpost in dit topic :yes:.


Sander.

drees62

Citaat van: xander32 op juni 04, 2010, 17:33:05
Wim, nu heb je zo`n mooie set: update dan ook ff je startpost in dit topic :yes:.


Sander.

Is inderdaad hopeloos verouderd, er bijna niets meer van aanwezig in huize Peu  :-D

JohnWx

Citaat van: drees62 op juni 04, 2010, 20:07:30
Is inderdaad hopeloos verouderd, er bijna niets meer van aanwezig in huize Peu  :-D

Wim wie ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

WimPeu

Ben even niet zo in de stemming...Vandaag uitgebreid met de TNT contact gehad...mijn AV-8003 is in een vliegtuig gezet alleen weten ze inmiddels niet meer welk vliegtuig en al helemaal niet naar welke bestemming.Conclusie de AV-8003 is nu definitief als verloren beschouwd en nu begint het getouwtrek wie voor de kosten op mag draaien   officieel krijg ik als ik de aankoopbon kan overleggen 500E + verz.k. terug betaald. Maar de bon zat ook in de doos..... nopompom

Ze hebben al mijn bezorgde telefoontjes gewoon naast zich neer gelegd en nu bijna 6 weken na het versturen komen ze tot de conclusie dat ze hem volledig uit het oog en hun geweldige tracktrace systeem zijn verloren.

Ik ben blij dat ik klaar ben met de meeste handel want met de TNT ben ik even klaar....
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

WimPeu

Toch nog een kleine upgrade gedaan. De Logitech Harmony One gekocht...de Denon is mooi maar de AB een ramp en een gedrocht tegelijk...

Ik heb ook de 525 maar dat was helemaal niks en toch weer een Logitech gekocht en geen spijt dit is van een heel andere kwaliteit..
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

drees62

Citaat van: WimPeu op juni 04, 2010, 21:11:07
Ben even niet zo in de stemming...Vandaag uitgebreid met de TNT contact gehad...mijn AV-8003 is in een vliegtuig gezet alleen weten ze inmiddels niet meer welk vliegtuig en al helemaal niet naar welke bestemming.Conclusie de AV-8003 is nu definitief als verloren beschouwd en nu begint het getouwtrek wie voor de kosten op mag draaien   officieel krijg ik als ik de aankoopbon kan overleggen 500E + verz.k. terug betaald. Maar de bon zat ook in de doos..... nopompom

Ze hebben al mijn bezorgde telefoontjes gewoon naast zich neer gelegd en nu bijna 6 weken na het versturen komen ze tot de conclusie dat ze hem volledig uit het oog en hun geweldige tracktrace systeem zijn verloren.

Ik ben blij dat ik klaar ben met de meeste handel want met de TNT ben ik even klaar....

Dit is echt ongelooflijk, waar heb je nu eigenlijk zo'n track & tracesysteem voor  :? :?
Als je het dan echt nodig hebt geven ze niet thuis. shutup shutup


Hopelijk komt er toch een bevredigende oplossing voor alle partijen.

lo

Balen Wim.  nopompom
Maar je doet er niets meer aan :no:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

renes59

Dat is kloot'n Wim.  :x
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

JohnWx

TNT is toch om iets op te blazen


heb de afgelopen weken 3 apparaten via DHL uit de UK laten komen
Nou met de grootste zorg hoor
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81

tijdje dit topic niet gelezen ,maar wat een veranderingen weer zeg   :-D

erg mooie speakers die Usher,s  byebye

lo

Wel bij blijven hè, want Wim verandert met een sneltrein vaart pompom

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

nou idd zeg  :lol: laatste tijd niet zoveel op het forum geweest  byebye

xander32

Citaat van: drees62 op juni 04, 2010, 21:39:41
Dit is echt ongelooflijk, waar heb je nu eigenlijk zo'n track & tracesysteem voor  :? :?
Als je het dan echt nodig hebt geven ze niet thuis. shutup shutup


Hopelijk komt er toch een bevredigende oplossing voor alle partijen.
stupid

Sterkte en suc6 ermee.


Sander.