Set van Wim (nieuwe woning)

Gestart door WimPeu, februari 09, 2009, 17:49:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Niber

De bovenste kratjes had je al in de garage staan neem ik aan?  :-D
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

WimPeu

Goed nieuws...De Integra's komen donderochtend hello. De W&M XLR en LS kabels staan in bestelling bij W&M. Verwacht ik begin volgende week.

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

Citaat van: WimPeu op mei 01, 2012, 17:46:05
Goed nieuws...De Integra's komen donderochtend hello. De W&M XLR en LS kabels staan in bestelling bij W&M. Verwacht ik begin volgende week.

Wanneer is donderochtend ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

xander32

Citaat van: WimPeu op mei 01, 2012, 17:46:05
Goed nieuws...De Integra's komen donderochtend hello. De W&M XLR en LS kabels staan in bestelling bij W&M. Verwacht ik begin volgende week.
Zo hey, das mooi. Heel wat vroeger dan verwacht, toch?
Dan kan ik die mooi snel een keer komen aanschouwen en horen.

drees62

Citaat van: WimPeu op mei 01, 2012, 17:46:05
Goed nieuws...De Integra's komen donderochtend hello. De W&M XLR en LS kabels staan in bestelling bij W&M. Verwacht ik begin volgende week.

Goed nieuws Wim, gaat dat vliegtuig speciaal op Eelde landen?
Moet je trouwens wachten op die XRL-kabels of ga je de boel al opstarten met RCA-interlinks/dropveters. Volgens mij ben jij nl. niet zo'n geheelonthouder  :-D :-D

Groeten!

WimPeu

Hij gaat meteen aangesloten worden hoor. Eerst maar met een paar setjes RCA's. Kan ook snel wisselen. De apparaten komen op de kast te staan dus ik kan er zo bij.  Begint nou wel te kriebelen. Zo veel geld uitgeven aan een set die ik nog nooit heb gezien en gehoord is toch wel spannend.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

WimPeu

Zo de Integra's staan...wat een pracht combi zeg..geen seconde spijt van de switch naar puur surround. In stereo doet dit niet onder voor vele dedicated stereo sets al zullen de stereo boys het hier wel niet mee eens kunnen zijn.. hello
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marvin

#2063
Ehh, wij arbeiders zijn visueel ingesteld Wim. 
Jeetje, hoe vaak moet ik dat nog zeggen!!

Maar ook zonder foto's wil ik je wel een veer in je reet steken hoor!
Lijkt me een geweldige look, prestaties zullen ook niet voor de poes zijn.
En stereo gaat via de iPhone ook goed via de oordoppen, ik geloof je.

Zelf moet ik het doen met een soldeerbout om de linker pre-out werkend te krijgen.
Overigens lijkt dit me nog gelukt ook, ook een beste upgrade zo'n werkende linker luidspreker.
Verder totaal geen jaloezie hoor snoever..... :-D

WimPeu

Zal even kijken wat de HTC nog kan leveren aan foto's..
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

WimPeu

Het wachten is nu nog op de XLR bekabeling voor Bi-Amp en de LS Kabels. Alles van W&M. Staat in bestelling en verwacht het komende week.

1 probleempje tot dus ver... de Integra's zijn nog niet on-line wat noodzakelijk is is voor de Pro afstelling en de Spotify en I-Phone App mogelijkheid. Ron gaat er mee aan de slag. Is waarschijnlijk een intern netwerk probleem omdat de Onkyo het precies het zelfde probleem had. Gaat zeker goed komen de komende week.








Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Totofan

Ziet er weer gelikt uit, zoals gewoonlijk  :kwijl: :kwijl:

Groet Marcel
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

JohnWx

over een lange tijd nog mooier met inspelen  :angel:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin

Het is maar goed dat dat kastje niet kan praten. 
Wat die allemaal al over hem heen heeft gehad de laatste jaren. Phoe.

Dikke bakken hoor, mooi spul....
Ben niet zo gecharmeerd van al die knopjes, dus doe mij die EV maar!




lo

Back in business  notworthy notworthy
Weer een schitterend plaatje Wim.... maar die 11 set was ook  :kwijl: :kwijl:
Geniet ervan.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.