Eerlijke 2de hands verkoopsprijzen Marantz PM-78, ST48 en CD 63 gezocht

Gestart door Jonas9000, december 21, 2020, 13:47:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jonas9000

Beste Marantzers,

ik heb een aantal Marantz zaken te koop (geërfd van mijn vader) en ik schiet niet goed op met het bepalen van een eerlijke verkoopsprijs.

Ik heb:
* Een Marantz PM-78 versterker, maar...met een klein 'kraakje' in. Die moet dus nog binnen in een Marantz winkel. Wil ik eerlijk meedelen met de koper.
* Een Marantz CD-63. Op Catawiki vond ik 120€
* Een Marantz ST 48 (synthesized Stereo Tuner). Ik vond ergens 80€ op het net maar of dit representatief is.

Behalve de PM78 (kraakje) is alles nog in originele verpakking en in goede staat. Jarenlang niet gebruikt, of dat goed nieuws of slecht nieuws is, weet ik niet.

Iemand een eerlijke prijsbepaling?
Groeten,
Jonas9000

JohnWx

Citaat van: Jonas9000 op december 21, 2020, 13:47:15
Beste Marantzers,

ik heb een aantal Marantz zaken te koop (geërfd van mijn vader) en ik schiet niet goed op met het bepalen van een eerlijke verkoopsprijs.

Ik heb:
* Een Marantz PM-78 versterker, maar...met een klein 'kraakje' in. Die moet dus nog binnen in een Marantz winkel. Wil ik eerlijk meedelen met de koper.
* Een Marantz CD-63. Op Catawiki vond ik 120€
* Een Marantz ST 48 (synthesized Stereo Tuner). Ik vond ergens 80€ op het net maar of dit representatief is.

Behalve de PM78 (kraakje) is alles nog in originele verpakking en in goede staat. Jarenlang niet gebruikt, of dat goed nieuws of slecht nieuws is, weet ik niet.

Iemand een eerlijke prijsbepaling?
Groeten,
Jonas9000

CD 63 maar dan de SE staat op Marktplaats voor 75 euro
Tuner is wat de gek ervoor geeft een duurdere staat voor 10 euro
De PM 78 als hij goed is 200 euro
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

MarkII

Citaat van: John Wx op december 22, 2020, 21:16:22
CD 63 maar dan de SE staat op Marktplaats voor 75 euro
Tuner is wat de gek ervoor geeft een duurdere staat voor 10 euro
De PM 78 als hij goed is 200 euro

Dat zijn inderdaad redelijke prijzen. Overigens kan je hier op het forum de juiste engineers vinden die de PM78 kunnen nakijken en repareren.
Succes