Set van Wim (nieuwe woning)

Gestart door WimPeu, februari 09, 2009, 17:49:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

lo

Weer snel voor elkaar Wim, tis wel een verandering denk ik zomaar als je van je "tv-tje" naar kamerbreed kijken gaat. Veel plezier d'r mee.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

je moet wat als upgrade verslaafde  :-P

Mooi hoor wim  pompom

jowa

Wow, mooi voor elkaar in huize Wimpeu  pompom
Wat is de doorsnede van het scherm nu?

joep

Citaat van: WimPeu op januari 28, 2012, 21:06:38
Gisteravond de beamer opgehangen. Je moet de boel goed verduisteren maar dan heb je ook wat. Ik hoor Barbara al niet meer klagen en de kinderen vinden het helemaal geweldig..Papa zelf doet ook al een paar dagen niet veel anders meer dan filmpies kijken.



Welke opofferingen sommige forumleden zich getroosten voor hun kinderen.

Shepherd Moon

Marantz set: PM-14 KI , CD-17 KI , ST-17, M-CR603
Speakers: B&W 704 , 705 , HTM-7, Matrix 2 series 2, Dali Zensor 1
Sub: REL R-505
HT-set: Denon ACV-A1 SE upgrade, Pio BPD-LX91, Behringer FBP-1124
Voeding: Monster HTS1000,

WimPeu

Als alles volgens plan  verloopt is de SA/PM11 set vanavond bij een nieuw baasje en ga ik me klaar maken voor "the next step"...


Classé Audio .....
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

xander32

Citaat van: WimPeu op februari 18, 2012, 19:06:14
Als alles volgens plan  verloopt is de SA/PM11 set vanavond bij een nieuw baasje en ga ik me klaar maken voor "the next step"...


Classé Audio .....

:-D


Ik zag het al bij de buren... haha... `t zal ook eens een maandje rustig zijn in huize Peu.

lo

Citaat van: WimPeu op februari 18, 2012, 19:06:14
Als alles volgens plan  verloopt is de SA/PM11 set vanavond bij een nieuw baasje en ga ik me klaar maken voor "the next step"...


Classé Audio .....

:-o :-o

Wat doe je nu weer......... en ik was nog wel zo trots op je dat je zo trots op die SA/PM combi was..... :-D :schater:
Je hebt vast alweer wat op het oog of gekocht.... ben benieuwd naar het nieuwe hoofdstuk :yes:
Succes Wim!
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

Citaat van: WimPeu op februari 18, 2012, 19:06:14
Als alles volgens plan  verloopt is de SA/PM11 set vanavond bij een nieuw baasje en ga ik me klaar maken voor "the next step"...


Classé Audio .....

:-o

drees62

#1899
Citaat van: WimPeu op februari 18, 2012, 19:06:14
"the next step"...

Classé Audio .....

You've been there, done that!  :-D

Van harte Wim met deze mooie aankoop. Dit is een prachtige versterker, met de vloeiende Classé klankeigenschappen. En met Ht-doorlusfunctie, iets wat ik niet meer wil missen. Of ie beter is dan de PM11?  Het gaat er natuurlijk om hoe het matched met de rest van je spulletjes. Denk dat die CAP-151 de MD2's wel gaat laten zingen  HB HB

Wanneer ga je 'm ophalen?

WimPeu

Moet allemaal nog jongens. De koper verwacht ik elk moment. Heb de Classe in gedachten maar nog niks concreets. Denk ook nog aan een nieuwe Denon PMA 2010Ae of de Marantz PM15s2LE. Ook de Onkyo A500R EV heb ik in gedachten puur omdat ik elke dag weer verliefd op de 3008 ben. Met zo'n EV  erbij zit iik in Onkyo heaven met de mogelijkheid om het  uit te breiden met de bij passende VV met digitale inputs zodat ook de metrum op MP kan.




Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

lo

Zeg, ben je in de etalage van Sinterklaas beland geraakt.... notworthy :-D
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Paul

Zwaar offtopic: Denk dat Barbera blij mag zijn dat je niet zo wispelteurig met vrouwen bent.  :-D  :roll:   clown1

Ontopic maar weer  :lol:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

JohnWx

ik zou zeggen Onkyo met grote wappers  notworthy
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Paul

Citaat van: John Wx op februari 18, 2012, 20:29:37
ik zou zeggen Onkyo met grote wappers  notworthy
Of Wim is helemaal over heeft alles nu gehad en gaat voor buisjes en denkt over een poosje........ hee dat had ik eerder moeten doen en als klap om de set compleet te maken neemt hij de TT-15 van Joep over.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site