Probleem Directioneel Sub C40 (opgelost), en vergelijk C40 / C70

Gestart door CBdicX, juli 21, 2023, 14:45:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

CBdicX

Ik gebruik nu 3 subwoofers (3x SVS SB1000 Pro), 2 voor en 1 achter in wederom een 5.3.4 opstelling  :schater:  :-D
Als ik Directionele subwoofer gebruik, speelt achtersubwoofer nr. 3 NIET !!
Als ik 2 subwoofers met Directionele subwoofers gebruik, spelen beide.

Als ik Standard gebruik, spelen ze alle 3, dus ook de Achter-sub.

Als ik een volume testtoon stuur naar nr. 3, speelt die toon, ook tijdens de Audyssey-setup wordt deze gedetecteerd.
Maar als ik verschillende Subwoofer-testbestanden afspeel, is het stil.
Ik probeerde de andere subs op dezelfde Subwoofer 3 uit, maar ook stil  :-o

Heb een nieuwe setup gedaan met Standaard Subwoofers, en ze spelen alle 3..........

Nu de vraag, wat is er aan de hand met Directionele subwoofers, als ik 3 subwoofers gebruik ?

RHK

Ik heb er geen ervaring mee, maar mijn eerste gedachte is dat die directional software van de rel raakt met jouw opstelling. Eens gaan schuiven met de opstelling? Bijv.alle 3 de subs aan een zijde? Geen aanvullende sub instelling op je Marantz aan staan zoals bas reductie voor de buren?
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

CBdicX

Citaat van: RHK op juli 21, 2023, 15:54:40Ik heb er geen ervaring mee, maar mijn eerste gedachte is dat die directional software van de rel raakt met jouw opstelling. Eens gaan schuiven met de opstelling? Bijv.alle 3 de subs aan een zijde? Geen aanvullende sub instelling op je Marantz aan staan zoals bas reductie voor de buren?

De opstelling is het probleem niet, het staat zoals omschreven voor 3 subs, 2 voor, 1 achter in het midden van de kamer.