M&G

Gestart door Whisper.nl, maart 10, 2012, 22:17:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Whisper.nl

Citaat van: lo op april 29, 2012, 20:51:03
Woow...... heb ik weer iets gemist...... in blijde verwachting van: http://www.accuphase.com/cat/dp-70en.pdf
Is ie aanwezig 12 mei?   :no: :no: :no:

Binnenpretje. Moet ik eerst nog een snoertje zien te verpatsen.

Daarna een leuke cd 11LE verkopen en dan ....................  HLP

Groet Whisper  byebye

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

lo

Vandaag, inmiddels voor de 4e x denk ik, weer te gast geweest bij @whisper.nl.
Zoals altijd weer erg gastvrij en bijzonder muzikaal. Al vaak gezegd....... totem..... notworthy notworthy en zeker in de combi zoals Hans het heeft staan  :yes:
Weer kennis kunnen maken met, voor mij, twee nieuwe forum leden te weten janver en cornelis1921. Leuk altijd weer die M&G's  pompom

Hans, hartelijk dank voor de leuke dag die ik weer bij je heb mogen mee maken. Als je volgende verandering er door is kom ik graag WEER een keertje luisteren :-D
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

NICOR

Waar zitten die diehards fans in Belgie eigenlijk man man,

Janver

Vandaag een erg leuke dag gehad bij Whisper.nlpompom

Ik heb Hans en Leo voor het eerst gezien en dat was een aangename kennismaking.
Cor die kende ik al en die heb ik weer beter leren kennen.

Vandaag weer kunnen genieten van erg goede muziek; I Muvrini, Janis Ian en ook de cd van Mephisto. Daarnaast nog even stukken van Groove into Bits EN Dynamic Experience II. De laatste kon me niet echt bekoren(Rammstein met galm is niet echt bijzonder), Groove Into Bits is echt goed! Goede bekende muziek en een lekkere mix. Heb ik nog wat vergeten?

Ik had natuurlijk al een paar foto's gezien op het forum van Whisper en had daarbij gedacht dat de opstelling niet optimaal was voor goed geluid. I was damn wrong. Het is een heel erg mooie set met een erg lekker geluid. Natuurlijk kun je een klein beetje horen dat links iets meer bas heeft dan rechts, maar dat is minimaal. Er komt een heel mooi geluid uit de klein Totem Staff.

Dan de truc met de Beaks.  :angel: shutup dat werkt!

Al met al een leuke dag gehad, nog wat eigen muziek op een veel betere set gehoord en dat is natuurlijk een: I want it too  8-)

Hans, hartelijk dank voor de goed verzorgde dag!
Hier kan uw reclame staan!

cz79

Die truc met de beaks hoor je wel degelijk pompom Leuk dat je zo'n luke dag heb gehad...geldt voor jullie allemaal trouwens pompom hello

Whisper.nl

#35
@ Janver

Wat vergeten ?

# Janis Ian (Gold version, een kado van John) Breaking Silence.
# Usher test CD o.a. de gevecht van de stier tegen de tijger. de Chinese wardrums.
# De dame op chinese harp. Jiang Xiao-Qing. Breathing Speaces.
# Onze nederlandse / portugese Fado zanger Fernando Lameirinhas. Eterno.
# de Todo drums uit Japan.
# Clannad. Landmarks
# (deze is leuk) Sting All this Time. Volgens Janver toch wel anders dan bij hem thuis.
# Russian Sorrow Russian Joy. Cantus ex Corde (Russisch koor uit Simpelveld)
# Ladysmith Black Mambazo. Shaka Zulu
# Montezuma Revenge. Behind Manns Dreams
# Oliver Santi. Tai Chi two. Tibetaanse hoorn en zang.

enz enz.

@ Lo. je bent altijd welkom.

Groet Whisper

ps yep het was weer gezellig.

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Whisper.nl

Citaat van: Whisper.nl op april 29, 2012, 20:54:00
Binnenpretje. Moet ik eerst nog een snoertje zien te verpatsen.

Daarna een leuke cd 11LE verkopen en dan ....................  HLP

Groet Whisper  byebye

Fingers Crossed. Bram komt het Siltech Snoer a.s. maandag ophalen.

groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Cornelis1921

#37
Vandaag heb ik samen met Janver en Lo een bezoek gebracht aan Whisper.nl ter gelegenheid van M&G aldaar.
Om heel eerlijk te zijn, ik heb mij verloren gevoeld en te pletter verveeld. Er waren alleen maar leuke gesprekken over muziek en alles wat erbij komt kijken om dat zo optimaal mogelijk ten gehore te brengen. Verder was er alleen maar goede muziek te horen via een prachtige set. (Hans de Staffs zijn revelatie. Ook de luistertest met de beaks kon ook mij overtuigen.) Zelfs de lunch was heerlijk, vooral de oude kaas: dat was maar een ware traktatie!
Maar voor de rest was het een zeer geslaagde dag.
Leo, leuk om met jou kennis gemaakt te hebben.
Jan, bedankt voor het feit dat jij mij veilig en vlot bijna uit en thuis hebt gebracht.
Hans, bedankt voor een geslaagde M&G.
Allen de groeten en hopelijk tot weerziens, byebye, Cor. :-)
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Janver

Citaat van: Whisper.nl op mei 12, 2012, 23:12:30
@ Janver

Wat vergeten ?

# Janis Ian (Gold version, een kado van John) Breaking Silence.
# Usher test CD o.a. de gevecht van de stier tegen de tijger. de Chinese wardrums.
# De dame op chinese harp. Jiang Xiao-Qing. Breathing Speaces.
# Onze nederlandse / portugese Fado zanger Fernando Lameirinhas. Eterno.
# de Todo drums uit Japan.
# Clannad. Landmarks
# (deze is leuk) Sting All this Time. Volgens Janver toch wel anders dan bij hem thuis.
# Russian Sorrow Russian Joy. Cantus ex Corde (Russisch koor uit Simpelveld)
# Ladysmith Black Mambazo. Shaka Zulu
# Montezuma Revenge. Behind Manns Dreams
# Oliver Santi. Tai Chi two. Tibetaanse hoorn en zang.

enz enz.

@ Lo. je bent altijd welkom.

Groet Whisper

ps yep het was weer gezellig.

Dat is de hele lijst. Mooie muziek maar de door mij genoemde muziek past ook in mijn muziek smaak/collectie en worden dus must-haves. En toch nog even 2 belangrijke vergeten dus: Fernando Lameirinhas & het Russisch koor.

Nogmaals bedankt Hans. Ik ben weer verrijkt!
Hier kan uw reclame staan!

cz79

Citaat van: Cornelis1921 op mei 13, 2012, 00:30:02
Om heel eerlijk te zijn, ik heb mij verloren gevoeld en te pletter verveeld. Er waren alleen maar leuke gesprekken over muziek en alles wat erbij komt kijken om dat zo optimaal mogelijk ten gehore te brengen.

Dat klinkt niet heel erg positief, Cor.
Waarom heb je je zo verveeld en verloren gevoeld dan? Als het op mooie sets aankomt kun je gerust meepraten, want jij hebt zelf een bijzonder mooie set en een paar nog mooiere luidsprekers, welke ook niet allemaal lukraak zijn uitgekozen bij elkaar.

Whisper.nl

Citaat van: cz79 op mei 13, 2012, 09:02:47
Dat klinkt niet heel erg positief, Cor.
Waarom heb je je zo verveeld en verloren gevoeld dan? Als het op mooie sets aankomt kun je gerust meepraten, want jij hebt zelf een bijzonder mooie set en een paar nog mooiere luidsprekers, welke ook niet allemaal lukraak zijn uitgekozen bij elkaar.

Hij miste z'n praat maatje :-)

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

lo

Citaat van: Cornelis1921 op mei 13, 2012, 00:30:02
Om heel eerlijk te zijn, ik heb mij verloren gevoeld en te pletter verveeld. Er waren alleen maar leuke gesprekken over muziek en alles wat erbij komt kijken om dat zo optimaal mogelijk ten gehore te brengen.

Hmmm...... Ik had juist het idee dat er best veel over van alles en nog wat is gesproken en minder over muziek en wat er voor nodig is om het optimaal te laten klinken. Zo zie je maar..... :-D
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Cornelis1921

#42
Citaat van: cz79 op mei 13, 2012, 09:02:47
Dat klinkt niet heel erg positief, Cor.
Waarom heb je je zo verveeld en verloren gevoeld dan? Als het op mooie sets aankomt kun je gerust meepraten, want jij hebt zelf een bijzonder mooie set en een paar nog mooiere luidsprekers, welke ook niet allemaal lukraak zijn uitgekozen bij elkaar.
Wat is het toch moeilijk om scherts van ernst te onderscheiden... En deze is wel gemeend. :-D notworthy byebye, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Whisper.nl

Citaat van: Cornelis1921 op mei 13, 2012, 12:59:32
Wat is het toch moeilijk om scherts van ernst te onderscheiden... En deze is wel gemeend. :-D notworthy byebye, Cor.

Ik vatte 'm ook op als een scherts Cor.

Vandaar ook mijn scherts "hij miste zijn praat maatje"

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Niber

Citaat van: cz79 op mei 13, 2012, 09:02:47
Dat klinkt niet heel erg positief, Cor.
Waarom heb je je zo verveeld en verloren gevoeld dan? Als het op mooie sets aankomt kun je gerust meepraten, want jij hebt zelf een bijzonder mooie set en een paar nog mooiere luidsprekers, welke ook niet allemaal lukraak zijn uitgekozen bij elkaar.

http://www.youtube.com/watch?v=4fJSxbVSKLw&feature=youtube_gdata_player
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2