De set van JoWa

Gestart door jowa, februari 12, 2009, 19:15:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mexicaanse Hond

Citaat van: WimPeu op mei 23, 2011, 23:03:11
Will ik die Tyr wel van je overnemen, een beetje niveau aan mijn SA11  :angel:
Zou je het verschil horen?  :angel:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

WimPeu

Nee denk het niet maar hij ziet er wel mooi uit... :-o
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Mexicaanse Hond

Citaat van: WimPeu op mei 23, 2011, 23:12:48
Nee denk het niet maar hij ziet er wel mooi uit... :-o
Dat jij niet meer hebt met schilderkunst/fotografie/design etc, dan met muziek is me een raadsel.  :wink:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

jowa

Citaat van: f.luisteraar op mei 23, 2011, 22:58:00
Dat snap ik niet zo goed. Je hebt toch teveel druk in het laag en dan ga je een interlink kopen met ....meer laag.  :-o

Klopt, ik heb te veel druk in het diepe laag, dat is niet op te lossen met bekabeling, eerder met wat demping in  de tube.
Het midden is op dit moment iets te ingetogen en ik mis een stukje emotie die ik wel hoorde bij Whisper. Vandaar de mogelijk wisseling richting Siltech.
Las net dat hij de Eichman prefereert boven de Siltech, waarbij hij de Siltech donkerder en minder gedetailleerd noemt. Zal eens een PM'tje naar hem wagen of ik de FTM bij mij mag proberen om te zien of dat bij mij ook zo is  :-D

Whisper.nl

Zie ik hier een M&G ontwikkelen  HLP

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

jowa

De Nordost Tyr zijn zo goed als verkocht  pompom
Heb m'n oog laten vallen op een stel Cardas Golden Reference interlinks.

Mexicaanse Hond

Citaat van: Whisper.nl op mei 24, 2011, 16:05:52
Zie ik hier een M&G ontwikkelen  HLP

Groet Whisper

Mag ik ook meedoen?
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Whisper.nl

Citaat van: jowa op mei 30, 2011, 15:43:44
De Nordost Tyr zijn zo goed als verkocht  pompom
Heb m'n oog laten vallen op een stel Cardas Golden Reference interlinks.

Geen siltech FTM 4 GS??

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

jowa

Was aan het twijfelen, wilde een nieuwer type, zoals de SQ-88 Classic MKII.
CZ79 was zeer te spreken over zijn Cardas, daar werd ik dus nieuwsgierig naar en deze kwam langs.

Op MP en eBay zijn de Siltechs toch nog behoorlijk aan de prijs. Deze Cardas zit op de rand van wat ik er voor over heb. Mocht het niets zijn, kan ik altijd nog voor Siltech gaan, of voor de nieuwere T3 serie van VDH.
Blijft leuk als het voor bijna gesloten beurs gaat.

Whisper.nl

Wordt vervolgt dus.

Ik wacht de ontwikkelen af. Ben  benieuwt.

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

jowa

Cardas Golden Reference zijn besteld, a.s. donderdag of vrijdag binnen pompom
Met dank aan cz79 voor de tip  hello


WimPeu

#236
Heb jij deze gekocht?
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112334.0

Gefeliciteerd Joost hoop dat ie jouw verbetering geeft! Ziet er wel cool uit. Bijna een Siltech, zo blauw. :angel:

Toch wel de echte hoop ik.  :?

http://www.cardas.com/content.php?area=support&content_id=7&pagestring=Warni

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

jowa

#237
Het is een HT forum donateur senior member, mocht het daar niet goed zitten is er zo een lijntje gelegd naar de moderators van het HTForum.

De kabels zien er wel zo uit als de versie van 2005, zie de volgende review:
klik hier

WimPeu

Zit vast wel goed. Ik googlde even en kwam het tegen. Dat heb je met al die dure kabel merken. Siltech wordt ook vaak gekloond. Soms nog verrekte goed ook. Ronald heeft van die Hong Kong klonen van Siltech. Hij is er zeer positief over. Was misschien een mooie kabel in de test geweest.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

jowa

De recensent vindt ze beter dan de Nordost Valkyrja, die door velen beter wordt bevonden dan de Nordost Tyr.
Dus de verwachtingen zijn hoog gespannen aan de ene kant, aan de andere kant, bevallen ze niet gaan ze net zo hard weer in de verkoop.