Geen output beeld en geluid

Gestart door Sjeilo, oktober 23, 2020, 10:48:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sjeilo

ik heb plots geen beeld en geluid meer op mijn SR7008.
zodra ik de marantz uit zet komt er wel geluid uit de TV, zodra de SR7008 wee aan gaat is er geen beeld en geluid.
Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen ?

Alvast bedankt.
gr
Sjeilo

pameijer

Geluid op de TV gaat uit vanwege ARC. Probleem met je SR waarschijnlijk maar check eerst ff de HDMI kabel tussen receiver en TV. Verder welkom hier, om je verder te helpen moet je wel ff een stuk meer info geven! "Hij doet het niet meer" is nou niet echt een startpunt naar een oplossing...
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

JohnWx

Citaat van: pameijer op oktober 23, 2020, 13:41:39
Geluid op de TV gaat uit vanwege ARC. Probleem met je SR waarschijnlijk maar check eerst ff de HDMI kabel tussen receiver en TV. Verder welkom hier, om je verder te helpen moet je wel ff een stuk meer info geven! "Hij doet het niet meer" is nou niet echt een startpunt naar een oplossing...


Meneer Meijer u bent weer van een geperverteerd niveau  :wink:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.