Cylindric Fuse Cartridge - Siemens

Gestart door bramdg, juni 21, 2009, 17:04:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HiFi gek

Hier mijn omschrijving van mijn Audio stroomgroep met de Siemens zekering .

KE- Power Cable 5 MK3     --------   9 meter lang       prijs 302,49 euro
Cylindric Fuse Cartridge Siemens incl 1 reserve zekering          prijs    46,22
Dubbele wandcontactdoos + opbouwbak , merk is HMS         prijs     75,63
Silclear    -- pasta om oxidatie van de zilveren zekering te voorkomen        prijs    29,41
Reiskosten       prijs      66,36
Arbeidsloon      prijs      134,46 


          TOTAAL    prijs     778,94     incl  btw



De komplete groep is geplaatst door de heer   RON KEMP  van Kemp Electronics op 24-10-2007




Er is een behoorlijk verschil in positieve zin waar te nemen op mijn set met de aparte audio stroomgroep .
Het is tevens ook bekend over die aparte sroomgroepen dat de winst groter wordt naarmate de prestaties van de set toeneemt .
Dus verwacht er niet veel van op een set uit de Marantz range serie , zal alleen behoorlijk verschil leveren op de betere spullen uit de Marantz Premium serie of op andere hoogwaardige apparatuur .
Anders niet doen dus .



Groeten  EDWIN  B 

bramdg

Citaat van: HiFi gek op juni 25, 2009, 17:49:19
Hier mijn omschrijving van mijn Audio stroomgroep met de Siemens zekering .

KE- Power Cable 5 MK3     --------   9 meter lang       prijs 302,49 euro
Cylindric Fuse Cartridge Siemens incl 1 reserve zekering          prijs    46,22
Dubbele wandcontactdoos + opbouwbak , merk is HMS         prijs     75,63
Silclear    -- pasta om oxidatie van de zilveren zekering te voorkomen        prijs    29,41
Reiskosten       prijs      66,36
Arbeidsloon      prijs      134,46 


          TOTAAL    prijs     778,94     incl  btw



De komplete groep is geplaatst door de heer   RON KEMP  van Kemp Electronics op 24-10-2007




Er is een behoorlijk verschil in positieve zin waar te nemen op mijn set met de aparte audio stroomgroep .
Het is tevens ook bekend over die aparte sroomgroepen dat de winst groter wordt naarmate de prestaties van de set toeneemt .
Dus verwacht er niet veel van op een set uit de Marantz range serie , zal alleen behoorlijk verschil leveren op de betere spullen uit de Marantz Premium serie of op andere hoogwaardige apparatuur .
Anders niet doen dus .



Groeten  EDWIN  B 


Bedankt Edwin voor de uitleg ziet er erg  :-o uit ! WOOOW

eens gekeken op de site van Kemp Elec

http://www.kempelektroniks.com/Dedicate-Power/Audio-Group.aspx

en daar blijkt dus ook dat de gebruikte kabel ook een 5G2.5 (wel veel beter dan een gewone koperen natuurlijk !!!) en daar hebben ze 2 kabels ook parallel geplaatst

"Wij gebruiken hiervoor de KE-POWER CABLE 5 MKIII. Dit is een 5 maal 2.5 mm² afgeschermde kabel. Er worden voor de fase en de nul steeds 2 draden kruislings parallel geschakeld. Hierdoor krijgt de stroomvoorziening de halve weerstand t.o.v. de huidige stroomvoorziening. " ...is ook op de foto te zien en zeker ook bij jouw zo

Ga dat ook eens proberen dan de 5G2.5 gebruiken voor 1 stopcontact naar zo een siemens zekering.

dan nog goede stekkerdoos en ik ben vertrokken  :-D

Momenteel juist thuis van te vloeren in de living daar (men toekomstig huisje) dus het zal nog niet voor de eerste weken zijn dat ik die audiogroep wat in orde maak  :|

Maar zo een Siemens zekeringhouder koop ik alvast zeker !

Groetjes & Merci

Bram

PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

Jan

Bij deze persoon heb ik de aanleg van een aparte audiogroep gelegd. In de topic kun je de ervaringen lezen.


Jan

Klik op 'deze persoon'. Hij is de topicstarter.

pg

niet gezien nu wel.
en het gelezen altijd leuk.