Canare 4s8 speakerkabel

Gestart door jorrit, augustus 02, 2008, 15:12:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jorrit

Hallo lieden en buitenlui,

Ik ben op zoek naar degelijke (dus geen gamma spul  :-o), maar niet te dure speakerkabels. Nu ben ik na wat googelen terecht gekomen bij de Canare 4s8 speakerkabel. Heeft iemand hier ervaringen mee? Lijkt mij namelijk een prima en betaalbare kabel om de kef kht 2005 set aan te sluiten op mijn sr7400.

Alvast bedankt voor de reacties!
Marantz sr7400
Marantz dv4610
Kef KHT 2005.2
Oehlbach kabeltjes

Stadium III

Naar mijn weten als ik het goed heb heeft jasper (proXuis) ermee gedraaid en beviel het hem wel goed

Verder heb ik al van meer mensen gehoord dat het nette kabels zijn

Naar mijn idee weinig miskoop!
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

jorrit

Bedankt voor je reactie! Denk dat ik deze kabeltjes maar ga aanschaffen. Voor die €2,5 per meter kun je sowieso geen miskoop doen (tenzij je een heeeeele grote kamer hebt natuurlijk).
Marantz sr7400
Marantz dv4610
Kef KHT 2005.2
Oehlbach kabeltjes

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Paul

Citaat van: jorrit op augustus 02, 2008, 15:37:24
Bedankt voor je reactie! Denk dat ik deze kabeltjes maar ga aanschaffen. Voor die €2,5 per meter kun je sowieso geen miskoop doen (tenzij je een heeeeele grote kamer hebt natuurlijk).
En laat ons ff weten hoe het klinkt. :wink: :yes:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

scanspeakman

Citaat van: jorrit op augustus 02, 2008, 15:12:04
Hallo lieden en buitenlui,

Ik ben op zoek naar degelijke (dus geen gamma spul  :-o), maar niet te dure speakerkabels.

Nix mis met gamma spul. Wel eens van dat YMVKAS 2x2,5mm^2 solid core kabel voor tuinverlichting voor je laag gebruikt (als je speakers biwiring aankunnen)? Kost geen drol en heeft bij mij tot nu toe alles eruit gespeelt. Voor het hoog is het nix dus daar moet je wat anders voor nemen overigens.

Scanspeakman

jorrit

Hallo Scanspeakerman,

Bedankt voor de tip. Mijn kef eitjes hebben echter geen bi-wire optie, dus laat ik de tuinverlichtings kabel achterwege. Met welke kabels heb je deze zoal vergeleken?
Marantz sr7400
Marantz dv4610
Kef KHT 2005.2
Oehlbach kabeltjes

Marcell-o

Ik heb zelf net 5 meter Canare 4s11 besteld

j o r r i t

Ik draai inmiddels al even met mn canare 4s8 kabels welke de standaard oehlbach 2mm² hebben vervangen. Moet zeggen dat het geluid iets opener is geworden en het meer als een geheel klinkt. Al met al erg tevreden over de canare kabels.

Stadium III

Altijd fijn als een nieuwe aanwinst suc6 heeft geboekt !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

j o r r i t

Het is ook nog een goed betaalbare aanwinst à €2,40 per meter. Zijn ook behoorlijk forse kabels in diameter, die werk je niet zo gemakkelijk achter een plintje weg.

Heb tegelijkertijd mn no-name sub-kabel vervangen door een canare sub kabel, maar deze heeft weinig verandering in het geluid gebracht.

Martijn

Deze kabel lijkt mij ook wel wat, maar ik zie dat deze 4 aders heeft. Zou ik hem dan ook meteen kunnen gebruiken om mijn speakers te bi-wiren of kan dat niet?

Weet iemand een zaak die deze kabel afgemonteerd en met een mantel verkoopt?
Marantz ZR6001 - Marantz DV7001 - Paradigm Monitor 7 v5 - Panasonic 42PX80