cd speeler

Gestart door zwassi, februari 01, 2007, 12:04:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wat voor cd speler ????

cd 5001 silver
3 (50%)
cd7300 siver
3 (50%)
cd7001 silver
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 6

zwassi

hallo een vraagje heb een sr5500 en een dv6400 nu heb ik gehoort dat cd speler beter is dan een dvd speler kwa cd geluid dan nu heb ik keuze uit 2 spelers nl een 5001 ose of een demo cd 7300  HLP

BernHardN

Je zal toch zelf moeten luisteren om een goed oordeel te geven de en eventueel met de zelfde dvd-speler.
je weet zelf waar je voorkeur ligt

zelf heb ik een CD5400 en DV6200 (te koop  :wink:) en het verschil is er in meer openheid en losser
het ligt er ook aan hoe je hem aan je receiver knoopt, maar dat wist je al.





Bernhard

zwassi

ja de dvd speler is digitaal en met analoog met een wbt kabel aangesloten

Stadium III

Gebruik zelf naar volle tevredenheid een cd 7300

Fijne speler die ook mp3 ondersteunt

Stadium III
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

TurboMarco

Wat beter is bepaal je toch echt aan de gekoppelde luisterervaring,ik kan voor mijzelf zeggen dat een cd speler fijner in het gehoor ligt(in het geval van de cd formaat) dan een dvd speler,mijn ervaring (in mijn eigen luistergrot) reikt niet verder dan zo'n 15 cd spelers en 4 dvd spelers.
Ik moet er wel bij vermelden dat de laatste generatie dvd spelers hier nog niet over de vloer geweest zijn.
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Eip

#5
    Ik heb de cd5001 silver, en hij bevalt uitstekend. Is nu een jaar oud, heeft nog geen een keer
    overgeslagen ook niet bij vuile cd,s speelt gemiddeld zo,n 30 uur per week.

       Groet   Eip. :-D
     
Elac BS 203.2
Marantz SR5023
Marantz CD6006
Panasonic DMP-BDT 167

mahansz

ik heb de cd7300 ook gehad, briljante speler voor z'n geld! Helaas heeft ie weer plaats moeten maken voor een SA8400 (welke ik overigens niet eens zo goed vond, maar daar ben ik blijkbaar de enige in). Nu staat er een cd17mkII, weer een klasse beter, maarja, al het waar naar z'n geld  :-D
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

zwassi

#7
heb inmidels een 5001 ose gekocht en speelt echt veel beter dan de dv6400 een wereld van verschil :-D :-D

Maurice

Citaat van: zwassi op februari 24, 2007, 22:39:10
heb inmidels een 5001 ose gekocht en speelt echt veel beter dan de dv6400 een wereld van verschil :-D :-D
Hee kijk, een mooie aankoop!

Wat zijn zo de verschillen die je ervaart?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Stadium III

Citaat van: zwassi op februari 24, 2007, 22:39:10
heb inmidels een 5001 ose gekocht en speelt echt veel beter dan de dv6400 een wereld van verschil :-D :-D

Gefeliciteerd met de aankoop en we willen PIC :wav:
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

zwassi

meer diepte en een breder geluids beeld mmm ja warmer

Stadium III

Dus een mooie verbetering en marantz eigenschappen !

Veel plezier ermee !

Stadium III
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4