De marantz DV6600

Gestart door john44, september 08, 2006, 19:23:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 16 gasten bekijken dit topic.

john44

Goedendag,
Ik ben nog steeds aan het orienteren nu gaat mijn voorkeur uit naar Marantz DV6600 met Marantz 5600 Receiver.
Vanwege dat ik zeer slechte ervaringen heb gehad met Yamaha DVD530 spelers waarbij Loopwerk en digitale boord van Philips is (compleet apparaat is een OEM Philips) wil ik geen OEM Philips apparaat meer.
Kan iemand me vertellen of de DV 6600 geen Philips apparaat is (of inwendig !)
Verder vraag ik jullie advies welke speakers (is toch per individu verschillend) set er goed bijpassen, persoonlijk denk ik an Infinity Beta Emotion set met 2x Beta 40 1x Beta C250, 2x Beta 10 (achtergrond) of  is er een Mordaunt serie die er beter bij past ?
 

Maurice

Citaat van: john44 op september 08, 2006, 19:23:53
Goedendag,
Ik ben nog steeds aan het orienteren nu gaat mijn voorkeur uit naar Marantz DV6600 met Marantz 5600 Receiver.
Vanwege dat ik zeer slechte ervaringen heb gehad met Yamaha DVD530 spelers waarbij Loopwerk en digitale boord van Philips is (compleet apparaat is een OEM Philips) wil ik geen OEM Philips apparaat meer.
Kan iemand me vertellen of de DV 6600 geen Philips apparaat is (of inwendig !)
Volgens mij heeft elke Marantz inwendig philips onderdelen, aangezien Philips de grootste onderdelen leverancier is. Loopwerken van Philips worden het meest gebruikt. Ze maken goedkope, maar ook hele goede dure dus alles over ??n kam scheren gaat wat te snel. Zelf heb ik al redelijk wat philips loopwerken gehad, en slechts ??n defecte (was dan ook de goedkoopste philips cd-speler). In je andere post over Marantz dvd-spelers heb je het ook over OEM flipsen, maar philips is een OEM leverancier, wat heel wat anders is.
Ik zou me er niet zo druk over maken, zeker niet gezien ervaringen met slechts ??n type van ??n merk dat ook philips onderdelen gebruikt.
Anders zoeken naar een apparaat met een sony of nec(?) loopwerk?

Citeer
Verder vraag ik jullie advies welke speakers (is toch per individu verschillend) set er goed bijpassen, persoonlijk denk ik an Infinity Beta Emotion set met 2x Beta 40 1x Beta C250, 2x Beta 10 (achtergrond) of  is er een Mordaunt serie die er beter bij past ?
 
Tja, dat hangt echt van jouw smaak af, maar ik zou voor een Mordaunt Short of DLS gaan in die prijsklasse. Veel speaker voor niet te veel geld  notworthy
Kijk eens >>>hier<<< wat de andere forumleden aanraden!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

BernHardN

de meeste dvd spelers hebben Philips loopwerken, mijn cd5400 heeft echter een sony ! loopwerk de meeste ic's zijn van LG,
maar het gaat erom hoe alles in elkaar zit

Maurice

Citaat van: BernHardN op september 09, 2006, 10:24:13
de meeste dvd spelers hebben Philips loopwerken, mijn cd5400 heeft echter een sony ! loopwerk de meeste ic's zijn van LG,
maar het gaat erom hoe alles in elkaar zit
stupid
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

BernHardN

Citaat van: Maurice op september 09, 2006, 11:50:58
Citaat van: BernHardN op september 09, 2006, 10:24:13
de meeste dvd spelers hebben Philips loopwerken, mijn cd5400 heeft echter een sony ! loopwerk de meeste ic's zijn van LG,
maar het gaat erom hoe alles in elkaar zit
stupid

hoezo

Maurice

Citaat van: BernHardN op september 09, 2006, 14:56:56
Citaat van: Maurice op september 09, 2006, 11:50:58
Citaat van: BernHardN op september 09, 2006, 10:24:13
de meeste dvd spelers hebben Philips loopwerken, mijn cd5400 heeft echter een sony ! loopwerk de meeste ic's zijn van LG,
maar het gaat erom hoe alles in elkaar zit
stupid

hoezo
Ehhh, dit is gewoon een teken dat ik het met je eens ben  redface
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

BernHardN


rudolf

LG is dan toch weer van Philips dacht ik?
Ruud