Prijsvraagbaak

Gestart door Maurice, maart 23, 2008, 22:39:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: j.neijssen op november 26, 2020, 10:47:13
Ok, bedankt. Ik ga eerst maar eens kijken of het geluid van de nieuwe me bevalt. Groeten Joost

Als goed is moet het toch het zelfde zijn in principe succes
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

j.neijssen

Ik heb een advertentie op marktplaats gezet. Ik zal hier ook een advertentie aanmaken.
Groeten Joost

j.neijssen

Hallo,
ik kom er net achter dat ik geen advertenties mag plaatsen omdat ik nog geen 15 berichten heb geplaatst. Ik wil toch even melden dat ik zoals eerder aangegeven een mooie PM-66 KI in goede staat aanbied. Ik heb een advertentie op martplaats gezet. Laat maar weten of er interesse is. Ik verkoop het liefst aan iemand van dit liefhebbersforum namelijk. Vriendelijke groeten, Joost

https://www.marktplaats.nl/plaats/m1633720721/view

JohnWx

Citaat van: j.neijssen op november 30, 2020, 09:38:53
Hallo,
ik kom er net achter dat ik geen advertenties mag plaatsen omdat ik nog geen 15 berichten heb geplaatst. Ik wil toch even melden dat ik zoals eerder aangegeven een mooie PM-66 KI in goede staat aanbied. Ik heb een advertentie op martplaats gezet. Laat maar weten of er interesse is. Ik verkoop het liefst aan iemand van dit liefhebbersforum namelijk. Vriendelijke groeten, Joost

https://www.marktplaats.nl/plaats/m1633720721/view

De DAC die je aanbied is ook een leuk alleen men wil ook usb vandaag de dag
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

j.neijssen

Citaat van: John Wx op november 30, 2020, 17:47:58
De DAC die je aanbied is ook een leuk alleen men wil ook usb vandaag de dag

Ja dat is waar. Heb ik inmiddels al verkocht als het goed is. Niet voor de hoofdprijs maar om het nou jaren in de kast te zetten is ook zonde.

Marantz is waarschijnlijk ook al verkocht. Gaat snel met die dingen  :yes:

Groeten
Joost

carmengraetz

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier, vanwege dat ik een erfstuk in huis heb en ik probeer te achterhalen wat de waarde ervan is.

Het gaat om een Marantz 74ARCH200/02M (een boog).
Hij werkt, echter denk ik dat er een zekering kapot is, er komt geen geluid uit de speakers.
De afstandbediening werkt, en het heeft een cd speler.

Foto's kan ik eventueel maken.

Ik ben benieuwd!

Hartelijke groet,
Carmen

JohnWx

Citaat van: carmengraetz op december 11, 2020, 12:43:20
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier, vanwege dat ik een erfstuk in huis heb en ik probeer te achterhalen wat de waarde ervan is.

Het gaat om een Marantz 74ARCH200/02M (een boog).
Hij werkt, echter denk ik dat er een zekering kapot is, er komt geen geluid uit de speakers.
De afstandbediening werkt, en het heeft een cd speler.

Foto's kan ik eventueel maken.

Ik ben benieuwd!

Hartelijke groet,
Carmen

Dan is het wat de gek ervoor geeft en anders ook

Denk als het werkt tussen de 50/100 euro
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mickey750

Wat mag een PM14 KI kosten ?
Marantz PM14 KI / CD15 / B&W 802 S3 / Thorens TD125
Van Den Hul  THE MAGNUM
Nordost Heimdall  XLR

JohnWx

#818
Citaat van: Mickey750 op december 14, 2020, 07:27:46
Wat mag een PM14 KI kosten ?

Heeft deze al een service beurt gehad ? zo niet rond de 1000 euro zie Hifishark
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

jowa

Wat zou een Marantz UD-5005 nog opleveren?
Compleet met originele doos, AB en gebruiksaanwijzing.

Frits Denon

Volgens Hifishark rond de 400,-
TV Set: Denon PMA 2010ae, Elac BS 403 / Hepta Gem, Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Accuphase E-270, Elac FS 249.3, BS 403, sub ESP 2040 2x, CD Denon SACD/CD 2000ae, Tuner Marantz 2120, Draaitafel: Sony PS- X4

jowa


Frits Denon

Citaat van: jowa op december 18, 2020, 19:29:34
:-o

Valt mee, of tegen? Ik vind de prijzen daar meestal wat aan de hoge kant.
TV Set: Denon PMA 2010ae, Elac BS 403 / Hepta Gem, Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Accuphase E-270, Elac FS 249.3, BS 403, sub ESP 2040 2x, CD Denon SACD/CD 2000ae, Tuner Marantz 2120, Draaitafel: Sony PS- X4

jowa

Ik vind ze erg hoog Hifishark.
De speler is van december 2010, nu dus tien jaar oud.

Ik zal deze op eBay te koop zetten als de Sony als vervanger binnen is.






Petra

Ik heb 2 speakers Marantz imperial G7. Vanwege ruimte gebrek doe ik ze weg. Ik vroeg mij af wat een redelijke prijs is? En überhaupt of er nog animo voor is. Heb even foto bijgevoegd. De speakers zijn opnieuw bekleed de oude bekleding was echt vergaan  :-D.

Groeten Petra