i-pad bediening met Marantz SR 5006

Gestart door Adriaan, oktober 27, 2012, 12:28:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Adriaan

Hoi ik ben Adriaan, ik heb ook een Marantz aangeschaft en wel de SR 5006 alles is aangesloten maar telkens als ik radio via internet wil luisteren doet hij het niet ik bedien hem via i-pad maar deze kan hem niet vinden. De vorige keer heb ik in de GUI menu netwerk steun gedaan en plotseling deed hij het, ook als ik TV heb gekeken Erik weer naar Internet radio wil. Vanmorgen probeer ik weer via i-pad verbinding te maken maar niks, ik heb hem met de hand aangezet en weer geprobeerd maar ook nu niks ik heb weer diezelfde netwerk steun gedaan maar nu ook weer niks, ik heb andere netwerkpoorten geprobeerd maar ook darmkanalen niets uit. Heel heel vaag herinner ik me iets van internet over ip adres vast laten zetten in de AV Receiver maar ik weet niet waar ik weet dat mijn mediator dat ook wilde ik heb glasvezel direct op Experiabox 100mb up en down. Mijn netwerk is UTP bekabeling vanaf de Marantz naar de switchbox (domme router 100mb) naar de Experiabox v 80 naar glasvezel aansluiting.
Ook heb ik gelezen dat je je netwerk actief kunt houden in standby stand van de receiver zodat je hem ook aan kunt zetten via de i-pad.
Wie kan mij helpen met dit probleem, is er ergens een Marantz service/helpdesk??
Ik hoop dat dit uitgebreid genoeg omschreven is zo niet hoor ik het wel
In afwachting op een reactie
Alvast bedankt
Adriaan

sattie

Marantz support kun je hier vonden:

http://marantz-nl.custhelp.com/

En anders je dealer raadplegen, die hebben het produkt aan je verkocht.