Marantz sr4500 vollume knop defect?

Gestart door jasper84, november 02, 2005, 23:57:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

jasper84

Hallo,

Ik heb een marantz reciever van een maand oud.
Nu heb ik een vollume knop die raar gedrag vertoond. Als ik namelijk rustig draai werkt hij gewoon goed. Als ik snel draai veranderd het vollume niet, of wordt deze soms zelfs iets lager of hoger.
Nog meer mensen die dit hebben?
Ik neem aan dat dit geen beveiliging is tegen te snel draaien?

Alvast bedankt,

gr Jasper

masuji

Dat doet mijn SR4300 ook, ik heb kids en vind het wel prettig dat ie dan niet
meteen snoei hard staat.

jasper84

Hoelang heb je deze al?

Het is niet een euvel dat na een jaar of zo kapot gaat? Dat ie dan helemaal niets meer doet?

TurboMarco

Hoi,

De volumeknop van mijn Sr4300 vertoond dit euvel niet,en hij is nu ca 2jr oud.
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

jasper84

Misschien is het dus maar beter dat ik met het apparaat terug ga om het te ruilen dus. Ik heb liever dat ik zeker weet dat hij gewoon goed blijft.

Maurice

Citaat van: jasper84Misschien is het dus maar beter dat ik met het apparaat terug ga om het te ruilen dus. Ik heb liever dat ik zeker weet dat hij gewoon goed blijft.
Ik zou zeker voor de zekerheid contact opnemen met de leverancier ja.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

TurboMarco

Het is wel zo dat de volume in kleine stappen toeneemt na het flink draaien van de volumeknop,hij gaat dus niet als een gek naar het maximum volume (gelukkig maar),zachter gaat hij zeker niet !

Je je kan het beste even terug gaan naar de winkel waar je het apparaat gekocht hebt.

greetz Marco
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)