De set van Faxe

Gestart door Faxe, december 17, 2011, 22:16:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pameijer

Citaat van: Faxe op april 06, 2018, 10:59:46
Heb jij nog een andere naald gekocht? Heb zelf de naalddruk nu op 2 staan. Heb daardoor minder last van slissende s'en. Afgaande op de stroboscoop is toerental ook niet 100% constant.
Heb dat hele ding nog niet aangesloten, weet niet eens of hij wel werkt  :-o

Vanaf mei heb ik mijn huis voor mij alleen en ga ik lekker één grote mancave van de woonkamer maken. Nog even geduld dus!
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Faxe

Het blauwe lampje aan de rechterkant van mijn NA11S1 is kaduk. Bekend probleem bij de premium line in het algemeen of de NA11S1 dat deze lampjes stuk gaan? Is dit eventueel eenvoudig te repareren? Apparaat is volgens mij iets ouder dan 3 jaar.

xander32

De Marantz Premium kwaliteit 🧐. Maar ik ben het niet eerder tegen gekomen.

Wellicht ff Audioservice te Elst contacten; die kunnen vast wel richting geven betreft het herstel  :yes:.

Citaat van: Faxe op april 13, 2018, 17:18:11
Het blauwe lampje aan de rechterkant van mijn NA11S1 is kaduk. Bekend probleem bij de premium line in het algemeen of de NA11S1 dat deze lampjes stuk gaan? Is dit eventueel eenvoudig te repareren? Apparaat is volgens mij iets ouder dan 3 jaar.

xander32

... hier stond een zeer goede reply van mij in het verkeerde draadje, vrijdag de dertiende

Faxe

Factuurdatum is 12-12-2014. 3 jaar en paar maand oud dus.

xander32

Het zal een of meerdere ledjes zijn; dat kan niet heel erg prijzig en moeilijk zijn.

Citaat van: Faxe op april 13, 2018, 17:42:28
Factuurdatum is 12-12-2014. 3 jaar en paar maand oud dus.

Faxe

Lijkt me ook niet. Afweging zal meer zijn wil ik het apparaat missen gedurende de reparatie of laat ik het maar gewoon zo.

xander32

Ik heb juist altijd alle kermis geheel uit staan, inclusief displays.

Citaat van: Faxe op april 13, 2018, 17:45:13
Lijkt me ook niet. Afweging zal meer zijn wil ik het apparaat missen gedurende de reparatie of laat ik het maar gewoon zo.

DansaN

Citaat van: xander32 op april 13, 2018, 18:16:28
Ik heb juist altijd alle kermis geheel uit staan, inclusief displays.
Kan jij in ieder geval een donor-led leveren.
Aardig van je [emoji16]

jrm

Citaat van: DansaN op april 13, 2018, 20:04:14
Kan jij in ieder geval een donor-led leveren.
Aardig van je [emoji16]

:schater: :schater:

Faxe

De nog werkende linker verlichting is ook minder fel dan die van de versterker. Mochten er per kant meerdere ledjes in zitten lijkt het erop dat er links ook 1 stuk is.

jrm

Lijkt mij eerder een geval van slechte verbinding, de ledjes gaan normaal gesproken veel langer mee.

Kleurverschil in het blauwe licht heb ik ook bij alle drie de apparaten....

xander32

Uhm, ff nadenken,



Citaat van: DansaN op april 13, 2018, 20:04:14
Kan jij in ieder geval een donor-led leveren.
Aardig van je [emoji16]

Faxe

Al even contact met Marcel. Kan hem eventueel opsturen waarna ze hem doorsturen naar Audioservice. Net even geprobeerd maar een kabeltje vanaf de koptelefoonuitgang van de Mac Mini naar de versterker heb ik ook muziek  :-)

Klinkt wel wat minder maar denk dat ik hem even opstuur binnenkort.

xander32

Top 👍🏻

Citaat van: Faxe op april 14, 2018, 15:21:21
Al even contact met Marcel. Kan hem eventueel opsturen waarna ze hem doorsturen naar Audioservice. Net even geprobeerd maar een kabeltje vanaf de koptelefoonuitgang van de Mac Mini naar de versterker heb ik ook muziek  :-)

Klinkt wel wat minder maar denk dat ik hem even opstuur binnenkort.