Leuke / Objectieve Interlink test

Gestart door Marantz 81, juni 10, 2011, 21:01:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mexicaanse Hond

Ach Maurice, echte objectiviteit bestaat niet. Dat zou je toch moeten weten.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

joep

Citaat van: Marantz 81 op juni 11, 2011, 00:05:10
ik heb eerst nog gedacht om nog andere interlinks en kabels te gaan proberen

Deze voor speakers : http://www.vandenhul.nl/p_C08.aspx

interlinks :  http://www.vandenhul.nl/p_B62.aspx

maar de investering is dermate groot 500 / 600 euro dat ik dat voorlopig niet ga doen  :no: en de vraag is hoeveel het zou schelen ,ten opzichte van the name en CS-122 Hybrid   :roll: de reden dat ik niks wil veranderen is ook omdat wat ik nu heb al zoveel verschil geeft :-) en naar mijn smaak is  :yes:


Heb er door de jaren van alles (zeker van v.d. Hul) tussen gehad. Nu heb ik er 2 x dit tussen:  The JUBILEE HYBRID.

http://www.vandenhul.nl/p_B34.aspx

Mexicaanse Hond

Citaat van: Perfect_audio op juni 10, 2011, 21:53:33
Precies. En wat zegt dat over vdHul?

Een interlink moet twee apparaten met elkaar verbinden zonder zich er mee te bemoeien. Dus zonder het signaal te beïnvloeden. Transparant zijn. En wat doet vdH? Die maakt het mooier dan het is (figuurlijk dan).

Ron

En bestaat die ideale interlink zonder eigenschappen? Ik dacht het het niet. Elk materiaal heeft zijn eigenschappen en daarmee invloed op het resultaat.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Marantz 81

das een hele mooie kabel joep   :-)


ik bedoel met objectief omdat het voor de panel leden een blind test was ,en dat ze ook schrijven dat het hun mening is op basis van luisterervaring ( goude oortjes  clown1 ) en het niet betekent dat het bij jou thuis ook zo zal zijn en persoonlijke smaak

renes59

Eigenschappen?, welke eigenschappen.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Mexicaanse Hond

Citaat van: renes59 op juni 11, 2011, 10:13:43
Eigenschappen?, welke eigenschappen.
Elk materiaal heeft eigenschappen. Zilver laat bijvoorbeeld meer hoog door dan koper.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Mexicaanse Hond

Net als dat het een illusie is te denken dat objectiviteit bestaat, is het ook een illusie dat volstrekte neutraliteit bestaat. Maar dat is meer een filosofische discussie en misschien minder goed te volgen en daardoor niet functioneel in een discussie over verschil in klankkleur tussen verschillende kabels.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

lo

Als er iemand neutraal is ben ik het wel :-P
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

joep

Citaat van: lo op juni 11, 2011, 11:02:42
Als er iemand neutraal is ben ik het wel :-P

Ook alleen maar omdat jouw juwelen in opslag staan!

lo

 :schater:

Gelukkig zitten de belangrijkste "juwelen" niet in de motteballen. :schater:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Citaat van: lo op juni 11, 2011, 11:05:47
:schater:

Gelukkig zitten de belangrijkste "juwelen" niet in de motteballen. :schater:

je hebt ze ook niet onder die speciale plafond platen laten weg moffelen, ze maakte nogal veel bij geluiden  :angel:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Mexicaanse Hond

Citaat van: lo op juni 11, 2011, 11:02:42
Als er iemand neutraal is ben ik het wel :-P
Pas maar op, voor je het weet ben je ein Mann ohne Eigenschaften:wink:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

lo

Denk dat dat wel mee valt, en och wie beoordeelt het hè.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Mexicaanse Hond

Citaat van: lo op juni 11, 2011, 11:33:29
Denk dat dat wel mee valt, en och wie beoordeelt het hè.
Iedereen oordeelt, maar dat verandert gelukkig niets maar dan ook niets aan wie je bent.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers