De set van CharlieG

Gestart door CharlieG, oktober 24, 2009, 17:20:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marvin

erg netjes hoor Charlie!
vind je dat niet een beetje lu ll ig, die vent in je subwoofer...... ?  :-D

CharlieG

#16
Citaat van: marvin op januari 05, 2010, 13:40:38
vind je dat niet een beetje lu ll ig, die vent in je subwoofer...... ?  :-D

Neen, eerder lollig: hij danst wanneer ik naar actiefilms kijk  HB

Enig nadeel van de M&A voor de madammekes: op dat mooie reflecterend (vent) piano-black zie je het stof goed liggen. Afstoffen maar:  pompom

Cadfael

Citaat van: CharlieG op januari 05, 2010, 13:22:22
Had ik wat meer budget gehad, dan was ik messchien wel voor een Full backlight gegaan ten koste van de design (=moeilijk, 'k had madam er dan ook van moeten overtuigen  shutup)

Je moet er soms geluk mee hebben, mijn vriendin vond de samsung helemaal niet mooi, dus is het de philips led tv geworden  pompom
Ik moest haar alleen nog even een beetje overtuigen dat 46" echt niet te groot is :evil:
En daar is ze nu ook wel aan gewend.

Ik ga binnenkort ook aan de gang met de SR6004 ben erg benieuwd hoe dat bij ons gaat klinken :)
SR6004, Davis Accoustics speakers, Phonar AS200/EdMa subwoofer, philips 46plf9704 Led tv, bdp8000 bluray, PS3, Wii.

CharlieG

Hey Cadfael,

SR6004= de max!! (alhoewel ik de multizone nog steeds niet écht berheers). Quoi geluid en beeld is hij echt ongeloofelijk !

Het enigste dat nog mist naar mijn bescheiden mening is de mogelijkheid om hem op een netwerk aan te sluiten. Ik heb dit momenteel opgelost met een IOMEGA SCREEPLAY PRO HD, maar die laat echt te wensen over:
- Echt traag om zaken te kopiëren via het netwerk
- Trage interface (niet gebruiksvriendelijk wanner je over 400 films hebt)
- ...

Daarom ben ik nu aan het overwegen om zelf een HTPC (Home Theatre Personel Computer) te bouwen, maar daar ligt dan weer een kostenplaatje aan verbonden...


Mvg,

Charlie

Cadfael

Zou wel leuk zijn ja, netwerkaansluiting.

maar ik heb al een ps3 en een tv die kan streamen, dus is dat wel genoeg. (ook kan ik in alle apparaten een usb apparaat stoppen... te gek voor woorden eigenlijk :))

En ik gebruik het nauwelijks omdat ik mijn pc niet vaak aan heb staan en hem niet speciaal daarvoor aanzet.
Maar voor firmwareupdates etc zou het wel erg handig zijn.

SR6004, Davis Accoustics speakers, Phonar AS200/EdMa subwoofer, philips 46plf9704 Led tv, bdp8000 bluray, PS3, Wii.