PM-11 bij Mediamarkt

Gestart door Snow, september 03, 2008, 20:41:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Snow

Bij de Mediamarkt Amsterdam is de PM-11S1 te koop voor 1799 euro(Nieuw) Strakke prijs lijkt me. Ik ga morgen er eentje ophalen :-)

Maurice

Citaat van: Snow op september 03, 2008, 20:41:34
Bij de Mediamarkt Amsterdam is de PM-11S1 te koop voor 1799 euro(Nieuw) Strakke prijs lijkt me. Ik ga morgen er eentje ophalen :-)
Hmmm, das wel een heeeeeeeeeeeel strakke prijs. Klopt dit wel?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Snow

Citaat van: Maurice op september 03, 2008, 20:54:13
Hmmm, das wel een heeeeeeeeeeeel strakke prijs. Klopt dit wel?
Er stond vorige week een advertentie op marktplaats (een partij PM-11 voor 1799). Daar had ik op gereageerd, kreeg een o6 no door . Dat bleek de Mediamarkt Amsterdam Arena te zijn, die hadden deze hele partij opgekocht, maar ze mochten van Marantz daar geen reclame voor maken, volgens de woordvoerder. Enfin, ik was naar een oude PM-15 op zoek ivm een tweede set, dat duurt me echter te lang. Ga nu voor deze.

mars

#3
oi

ja hoor 1799 kan best, kan een maatje van me, hem ook wel voor leveren , denk ik...
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

drees62

Heb ik niet ergens gelezen dat de PM-11S2 er aan komt? Neemt niet weg dat het natuurlijk een verschrikkelijk mooi aparaat blijft!

Citaat van: Snow op september 03, 2008, 20:41:34
Bij de Mediamarkt Amsterdam is de PM-11S1 te koop voor 1799 euro(Nieuw) Strakke prijs lijkt me. Ik ga morgen er eentje ophalen :-)

Snow

Er stonden nog 8 stuks vanmorgen, geloof ik. Heb er een gekocht voor 1699. En ja het klopt, de S2 komt eraan of is er al. Zal er zeker mee te maken hebben.

mahansz

gister ook nog gezien inderdaad! tijdens het kopen van een ipod 80GB gespot, welke overigens ook flink in de aanbieding is! (kopen ze alles in partijen op ofzo? :-D )
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

Jantje

Jammer dat de MediaMarkt waar ik werk geen premiumline spul verkoopt, maar het is niet anders. Wat betreft die iPod Mahansz, het zal wel een laatste partijtje geweest zijn inderdaad, de nieuwe iPod classic is in aantocht.
Marantz PM17
Marantz CD17MKII
Focal JMLab 714V
Oehlbach NF214, Supra Ply 3.4/S

Voor surround:
Denon AVR-3802, via pre-outs op PM17 en PM66SE-KI.