Nostra's woonkamer luister set (in opbouw)

Gestart door Nostra, juni 15, 2019, 21:27:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

xander32

En daarmee is het een leuk onderdeel van deze hobby, toch 👍🏻

Citaat van: Nostra op november 07, 2020, 07:35:10
Idd [emoji6]

Gewoon omdat het kan! Beetje per beetje begint die te klinken hoe ik het echt wil

Verstuurd vanaf mijn H3113 met Tapatalk

Nostra

Citaat van: xander32 op november 08, 2020, 10:19:34
En daarmee is het een leuk onderdeel van deze hobby, toch [emoji1303]
Klopt idd Xander!

Had nooit verwacht dat er zo een verschil kon opzitten in bekabeling ;)

Het upgrade virus heeft dan ook zoals bij ons velen toegeslagen en ik ben nu alles naar van den hul d102 mk3 aan het veranderen.

Verstuurd vanaf mijn H3113 met Tapatalk


Nostra

Picture time!

De Marantz dr17 staat geïnstalleerd!

Klinkt echt hemels! Normaal morgen of ten laatste overmorgen staan er van den huls d102 mk3's ook op [emoji106]

Eenmaal de xt25 performance bekabeling en na de volledige van den hul overschakeling blijf ik er even af.

Dan is het sparen voor...




Jawel een accuphase 4xx integrated

Verstuurd vanaf mijn H3113 met Tapatalk


Nostra

Vandaag de xt25 performance bi wire geïnstalleerd.

Ik moet zeggen wat een hemelsbreed verschil met de dynavox perfect sound luidsprekerkabels!

Er is precies een waas van de p5's gevallen!

Het geluid klinkt veel meer open en dynamisch! Meer detail nog, meer bas terug!

Echt de upgrade meer dan waard geweest!


Verstuurd vanaf mijn H3113 met Tapatalk


xander32

... met decfijne QED Airloc pluggen zie ik. Die geven steevast een prima verbinding, klemmen stevig.

Nostra

Citaat van: xander32 op november 16, 2020, 06:40:10
... met decfijne QED Airloc pluggen zie ik. Die geven steevast een prima verbinding, klemmen stevig.
Klopt :)

Mario van quality audio in Lochristi had deze gekozen in plaats van de standaard pluggen van qed.

Blij met de keuze! Nu is dit eigenlijk een mini genesis kabel van hun erdoor.

Verstuurd vanaf mijn H3113 met Tapatalk


Nostra

En we blijven in beweging :D!

Heb vandaag een b&w asw 2500 gescoord bij dezelfde man als waar ik men marantz dr17 gaan halen ben.

Ik mis toch wel wat punch in het laag in men installatie dus vandaar de keuze van een sub.

Verstuurd vanaf mijn H3113 met Tapatalk


jowa

Mooie aanvulling zo. [emoji1360][emoji1360][emoji1360]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Nostra

Vandaag een 3de blauwe steen gaan halen bij de doe het zelf. Zelfde vilt er onder tegen de krassen op de originele rubberen isolatie voeten van b&w.

Klinkt weer allemaal een pak strakker en ik ben eigenlijk best tevreden hoe het nu klinkt.

Ik betrap er mezelf natuurlijk op dat ik constant naar kleine tot grote upgrades en updates aan het kijken/zoeken ben. Het virus heeft dus meer dan toegeslagen [emoji16]

Ook een plaatje bij dit praatje

Nostra

Nu wil ie wel mee ;)

Verstuurd vanaf mijn H3113 met Tapatalk


Nostra

Ik ga vrijdag of zondag achter een accuphase e206 versterker aan een prijs waar ik hem echt niet voor kon laten staan.

Benieuwd naar wat die gaat geven op de p5's!

Verstuurd vanaf mijn H3113 met Tapatalk


VANZOMERENG

Citaat van: Nostra op november 30, 2020, 22:01:43
Ik ga vrijdag of zondag achter een accuphase e206 versterker aan een prijs waar ik hem echt niet voor kon laten staan.
Als ik alles had gekocht puur omdat er een prijs aanhangt, waarvoor ik het niet kon laten staan,
had ik nu de grootste kringloopwinkel van West-Europa gehad  :-D

Veel plezier met die Accuphase  pompom

Nostra

Accuphase gaat niet door. Mooie verkoper was dit. Stond al sinds zondag avond voor mij gereserveerd. Kreeg een bod van 150€ meer. Accuphase vanavond verkocht en afgehaald...

Wat is dat tegenwoordig op de 2dehands sites???

Verstuurd vanaf mijn H3113 met Tapatalk


Frits Denon

Het is niet de site maar de verkoper. Helaas heb je die figuren. Mooi k=t. violent1 Maar je doet er niks aan. Niet bij iedereen is Afspraak=Afspraak.

Vervelend voor je, maar denk maar zo: Er komt vast weer iets voorbij en dan heb je geluk. Heb ik ook al een aantal keren gehad, zowel bij verkoop als koop.
TV Set: Denon PMA 2010ae, Elac BS 403 / Hepta Gem, Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Accuphase E-270, Elac FS 249.3, BS 403, sub ESP 2040 2x, CD Denon SACD/CD 2000ae, Tuner Marantz 2120, Draaitafel: Sony PS- X4

sjoek

Lullig dat hij niet van te voren gemeld heeft dat hij niet vast houd... aan de andere kant is het wel zo dat van de 10 keer dat je iets vast houd voor iemand op marktplaats er mischien de helft van de keren niemand komt. Ik zeg het er tegenwoordig ook bij ik hou niks vast of vooraf via bank betalen dan houd ik wel vast. Maar nogmaals lullig dat hij dit niet meld dat hij niet vasthoud zou ik wel altijd doen.
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.