Even niet gepost hier maar wel nieuws!
De oehlbach's zijn afgewerkt (moet er juist nog de juiste nakamichi pluggen opzetten die onderweg zijn, want diegene die ik besteld had passen niet op de overkappingen) maar ze zijn al goed ingespeeld. Ze hebben tot mijn grote verbazing de QED's overtreft.
Het hoog is nu zeer dicht bij de diamonds van b&w waar ik echt op aan het zoeken was. Het midden is gewoonweg wauw, de bassen prominenter aanwezig zonder in te boeten aan detail of strakheid. De scheiding van de instrumenten is gewoon on point en de soundstage zeer diep, hoog en breed.
De installatie is eigenlijk zo goed als af nu voor mij. Toch deze

...
Aangezien mijn vriendin en ik een huis gekocht hebben (het ouderlijk huis van mijn vriendin dus) ga ik een dedicated music room hebben. Hier gaat de DJ installatie ook in komen. Plannen daar zijn room treatment en een 2de set.
De 2de set ben ik nog niet uit wat het gaat worden maar ik ben aan buisjes aan het denken qua versterking. Qua speakers zelfbouw projectje (vandaar dat ik er nog niet uit ben).
Ik ben zelf het laatste jaar volledig weg geraakt van hoorn speakers en zelfbouw. MSS combinatie van de 2 of beiden op termijn.
Later hier meer over

Verstuurd vanaf mijn M2004J19C met Tapatalk