De set van Ron_Marantz

Gestart door Ron_Marantz, mei 25, 2013, 14:35:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gerkro

Wat een enorme mooie set heb je opgebouwd!

Ben zelf helemaal verliefd op die mooie witte speakers die je hebt staan!
Ga binnen kort ook maar weer eens luisteren en kijken naar nieuwe speakers en ik had deze ook al op mijn lijstje staan om te beluisteren.

Heel veel plezier ermee en ach tja die kleur van het lampje.... ;-) gewoon vaak aan hebben/zetten!

Actionhost

Citaat van: Gerkro op juli 08, 2013, 07:46:23
Wat een enorme mooie set heb je opgebouwd!

Ben zelf helemaal verliefd op die mooie witte speakers die je hebt staan!
Ga binnen kort ook maar weer eens luisteren en kijken naar nieuwe speakers en ik had deze ook al op mijn lijstje staan om te beluisteren.

Heel veel plezier ermee en ach tja die kleur van het lampje.... ;-) gewoon vaak aan hebben/zetten!

Nou als iemand zijn eerste post gebruikt om commentaar te geven op jouw set dan moet het wel een mooi setje zijn Ron :-)
PM-15s2 Limited Edition/SA-15s2 Limited Edition/Monitor audio RX6 (wit hoogglans)/Acoustic Signature WOW met 2M Blue/Van den Hul 3T "The Rock"/Van den Hul CS122/ Wireworld Stratus 5

Sonos Connect met Magna Ultimo Modificatie/Synology DS213

Gerkro

Nou dat vind ik ook echt  :yes:

Zoiets zou ook prima staan in mijn woonkamer, alleen mijn geldboom groeit niet zo hard met dit weer ?!?!?

Actionhost

#63
Ik ben het met je eens hoor! Die versterker in het bijzonder  :-)

(en natuurlijk welkom op dit forum, misschien jezelf even voorstellen? Wat voor set heb je nu?)
PM-15s2 Limited Edition/SA-15s2 Limited Edition/Monitor audio RX6 (wit hoogglans)/Acoustic Signature WOW met 2M Blue/Van den Hul 3T "The Rock"/Van den Hul CS122/ Wireworld Stratus 5

Sonos Connect met Magna Ultimo Modificatie/Synology DS213

Gerkro

Is er een soort van voorstel sectie hier ergens?? Kon hem niet vinden nml.

Bedankt voor het welkom heten ;-)

Ben al langere tijd druk met audio/video, maar wist niet van het bestaan van dit forum af helaas...
Paar dagen geleden een sr8002 voor een leuk prijsje weten over te kopen als vervanger/upgrade van mijn sr5005.
Daarnaast ben ik zoekende naar een leuke cd-speler en ik zoek eigenlijk iets van een cd17 oid.

Maar ik moet nu even werken en zal proberen om zsm me even netjes voor te stellen en niet deze discussie vervuilen  :wink:

pietjepc

In het topic "sets van leden" kun je jezelf voorstellen. Hier geef je ook aan waar je set uit bestaat. En vergeet vooral geen foto's te plaatsen!! :wink:
PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

Ron_Marantz

Kon 't niet laten! Ik was al enige tijd op zoek naar een SA15s2 Limited Edition voor een aantrekkelijke prijs. Zo om de combi met de PM15s2 Limited Edition compleet te maken en zo waar, vandaag dan een nieuwe gekocht voor een super prijs. Komend jaar dan toch de NA11s1 kopen dan gaat de NA7004 eruit!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Marantz | B&W

Ron_Marantz

En hier dan even een snelle crappy foto in de avond!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Marantz | B&W

jowa

Gefeliciteerd  hello
Mooie set zo  :yes:

NA11S1 vind ik ook een mooi apparaat, zal wel over een paar jaar worden als een tweede handsje of als de S2 versie uitkomt.

xander32

Mooi spul he die LE :yes:.


Betreft een NA11s1; die is mij veel te duur voor hetgeen die brengt. En daarbij nog gebruikersonvriendelijk ook. Dan beter gaan voor de komende NA8005 of t.z.t. een NA11s2 waar hopenlijk deze kinderziektes inzake de bedienbaarheid uit zijn gehaald ...

Actionhost

Gefeliciteerd Ron! Een schitterende set heb je zo!

PM-15s2 Limited Edition/SA-15s2 Limited Edition/Monitor audio RX6 (wit hoogglans)/Acoustic Signature WOW met 2M Blue/Van den Hul 3T "The Rock"/Van den Hul CS122/ Wireworld Stratus 5

Sonos Connect met Magna Ultimo Modificatie/Synology DS213

Ron_Marantz

Citaat van: xander32 op december 17, 2013, 06:35:35
Mooi spul he die LE :yes:.


Betreft een NA11s1; die is mij veel te duur voor hetgeen die brengt. En daarbij nog gebruikersonvriendelijk ook. Dan beter gaan voor de komende NA8005 of t.z.t. een NA11s2 waar hopenlijk deze kinderziektes inzake de bedienbaarheid uit zijn gehaald ...

NA8005 is dan qua looks en bouw weer niet afgestemd op de Premium serie :( en heb ook geen idee wanneer de NA11s2 komt. Ik kan voor een mooie prijs de s1 kopen, denk dat ik dat begin 2014 ga doen.


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Marantz | B&W

xander32

Citaat van: Ron_Marantz op december 17, 2013, 08:09:17
NA8005 is dan qua looks en bouw weer niet afgestemd op de Premium serie :( en heb ook geen idee wanneer de NA11s2 komt. Ik kan voor een mooie prijs de s1 kopen, denk dat ik dat begin 2014 ga doen.


Sent from my iPad using Tapatalk HD
... het adres in Limboland waar minus 25% op de adviesprijs?

bert50

Daar ga je zeker geen spijt van krijgen en de app is nu goed te gebruiken
Probeer wel een goed netsnoer dat werpt wel zijn vruchten af
Gr bert

Verstuurd van mijn GT-N7100 met Tapatalk

Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Ron_Marantz

Citaat van: xander32 op december 17, 2013, 08:20:15
... het adres in Limboland waar minus 25% op de adviesprijs?

Haha, shit... je hebt me door.


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Marantz | B&W