SR8002

Gestart door xander32, maart 15, 2013, 10:25:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xander32

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=131924.0


... maar die vraagprijs slaat echt nergens op (tip  :wink:).

johand

- Heeft deze receiver een volumebeperking wanneer het apparaat aangezet word? bvb als de kids er aan gedraaid hebben?
- Draagt deze receiver zowel video als audio over HDMI (ik heb momenteel een AV die naast HDMI ook nog een toslink nodig heeft om geluid naar de receiver te sturen)
- Is dit een goede stereo receiver? (80% muziek / 20%film) - Ik speel met KEF IQ30's bookshelfs
Marantz PM-7004 - Speakers: KEF IQ30 - Squeezebox Touch

Spotify: Mijn favorietenlijstje

Marvin

Volgend mij kan je overal achter 'JA' een vinkje zetten.


--Verstuurd zonder netwerk--

SmauG

Lijkt me een meer dan potente receiver! Heeft een paar jaar geleden ook op mijn "shortlist" gestaan. Moest toen €400,- kostten. Ik heb daarom mijn vraagtekens bij de prijs, maar het is een hardstikke mooi apparaat  :kwijl:

johand

#4
Ik moet er nu 4xx€ voor betalen. Ik zou deze receiver willen kopen alleen als hij in stereo voldoet. Ik luister:kijk ong 80/20 muziek/film, en wil daarvoor niet onderdoen in stereo.
Ik momenteel speel met een oude Technics SU-A700 en 2 kef IQ30 bookshelfves (mss worden dat later 2 B&W685's)
Marantz PM-7004 - Speakers: KEF IQ30 - Squeezebox Touch

Spotify: Mijn favorietenlijstje

Marvin

Je komt er voor jezelf alleen achter of het voldoet door het thuis te testen.
Maar ik schat zo in dat het een meer dan potente versterking is voor een muzikale beleving.


--Verstuurd zonder netwerk--

SmauG

Citaat van: johand op maart 22, 2013, 14:42:18
Ik moet er nu 4xx€ voor betalen. Ik zou deze receiver willen kopen alleen als hij in stereo voldoet. Ik luister:kijk ong 80/20 muziek/film, en wil daarvoor niet onderdoen in stereo.
Ik momenteel speel met een oude Technics SU-A700 en 2 kef IQ30 bookshelfves (mss worden dat later 2 B&W685's)

Mooie dedicated stereo (sa)cd speler eraan op pure direct en je bent helemaal het heertje.
Dit is zo goed als de gulden middenweg kan zijn voor 500e. Gewoon doen als je het apparaat hebben wil!

johand

Twijfel nog of dat ik voor dit geld niet beter een echte stereo versterker koop.
Marantz PM-7004 - Speakers: KEF IQ30 - Squeezebox Touch

Spotify: Mijn favorietenlijstje

RoGEK

voor 500 euro zit je ook in de pm16/17 range te kijken....

- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

johand

En de pm reeks is weer een klasse beter qua stereo tov de sr8002?
Marantz PM-7004 - Speakers: KEF IQ30 - Squeezebox Touch

Spotify: Mijn favorietenlijstje

RoGEK

er zijn ook instappers PM reeks..

PM is de stereo-amp serie.

maar hierin heb je ook de premium line.

ik denk dat er in die prijsklasse van marantz weinig beter is als een goede gebruikte pm16 of pm17

doe maar eens googlen hierop.
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

JohnWx

En vergeet niet dat je bij een PM16/17 wel nog een service beurt nodig heb om teleurstelling te voorkomen, meer preventie
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81


JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Hoeveel geld hebben we nog johand  :-)



Andere kant de SR8002 heeft wel weer veel meer opties  hello


Dus ja lastig en sterkte  :wink: :-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.