Set Van Stadium III ,SR 8012 & Melody x

Gestart door Stadium III, januari 26, 2009, 17:36:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Niber

Citaat van: jwx op januari 26, 2011, 17:04:09
ik slik oxazepam efexor en temazepam 3 x daags dan klinkt alles ook goed
:schater:Dan lig je de hele dag plat op bed met de AB in de hand denk ik...
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

JohnWx

Citaat van: xander32 op januari 26, 2011, 18:15:16
Wel eng dat je er zoveel weet op te dreunen  :-o.
Die Temazepan 3 x daags is wel erg bijzonder trouwens :-D.


Sander.

Nee hoor na 10 jaar medicatie geen probleem

Veel medicatie word anders gebruikt waarvoor het is om de ene aktie met de andere te onderdrukken

Als ik het niet slik gaan we over de rand

We proberen er oud mee te worden heb ik me vrouw beloofd
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: Niber op januari 26, 2011, 18:17:49
:schater:Dan lig je de hele dag plat op bed met de AB in de hand denk ik...


ik heb daarom ook geen AB op mijn versterker en cd speler


slapen ho maar pas om een uurtje of 2 / 3 en weer om 1/2 8 wakker






Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

joep

Ik slik Vicodin. Wat was dat bij jou ookalweer ? v i a g r a?

Stadium III

Jongens ik ben nog steeds niet lekker ! :-D

Maar goed uhh de eerste indrukken ,GAAF GAAF GAAF !

de - punten : kan mijn banaan pluggen niet in de reciever krijt krijg de doppen er ook niet uit,speaker terminals hadden verder uit elkaar mogen zitten zoals bij de SR 7002 wel beter was,de UD komt mooi over maar wel aan de lichte kant mijn DV 7001 was zwaarder maar goed dit mag niet alles zeggen

de + punten voor nu
De UD leest zeer snel de BD af en laad hem lekker in.lade is wel beter als mijn oude Sharp speler,verder zijn er voldoende instelmogenlijkheden en moet zeggen dat ik in beeld zeker wel verschil zie en in geluid ook wel een verandering merk allemaal positief
De reciever is veel meer van nu menu structuur is helemaal top en makkelijk,ik was verder wel wat gewend maar heb nu toch wel een hele 15 min moeten zoeken om mijn geluid van de UD goed naar de SR te kunnen krijgen

Zal anouk morgen foto's te laten maken maar verder een blij kind hier in huis  :-D
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Janver

Wow!

Ben benieuwd naar verdere ervaringen!
Hier kan uw reclame staan!

drees62

Citaat van: Stadium III op januari 26, 2011, 18:58:53
de - punten : kan mijn banaan pluggen niet in de reciever krijt krijg de doppen er ook niet uit,

Heb ik ook flink mee lopen kloten bij de PM 15 S2; dat heb je als je nieuw spul koopt  :-D
Zet de receiver morgen bij daglicht maar eens op de keukentafel, draai de terminals een stukje open en geef die plugjes van achteren een zetje met een spanningsschroevendraaier of i.d.
Vreemd is wel dat Marantz (bij mijn weten) nergens melding maakt in de manual dat je bij gebruik van banaanpluggen die k.u.t.-dingen eerst moet verwijderen. Ik had ze dus ook al iets aangedrukt met mijn banaanplug, was een heel gedoe nog om ze er uit te krijgen.

Happy listening verder!

WimPeu

15 hele minuten????  Je hebt wel betere tijden gekend maar goed je bent nog een beetje ziek dus het is je vergeven.

Veel plezier ermee maar dat gaat wel lukken denk ik zo!! pompom
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

lo

Veel plezier met verder uit puzzelen.
Have fun, en verdere ervaringen lezen we weer graag. pompom

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

jowa


Totofan

Citaat van: jowa op januari 26, 2011, 20:57:09
stupid wanneer gaat de M&G plaats vinden?

Laat die jongen eerst even bijkomen :schater:

Groet Marcel
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next


Marantz 81

Hey gefeliciteerd met de nieuwe apparatuur ,geniet ervan  pompom

wist niet dat de afkick verschijnselen zo erg konden zijn dat je er ziek van wordt  :schater: :-D

cheese

gefeliciteerd en laat marantz je maar helemaal beter maken.......................geniet er van.

gr kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.