Mooie inruil actie van Marantz voor 70 dagen.

Gestart door CBdicX, september 15, 2023, 19:25:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Frits Denon

Ik begrijp het doel van Marantz, maar het is niet de mijne. Voor mij is nieuw niet altijd beter. :no:
TV Set: Denon PMA 2010ae, Elac BS 403 / Hepta Gem, Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Accuphase E-270, Elac FS 249.3, BS 403, sub ESP 2040 2x, CD Denon SACD/CD 2000ae, Tuner Marantz 2120, Draaitafel: Sony PS- X4

SB_Marantz

Ik ga natuurlijk per direct mijn model 7 inruilen tegen die rommel.  :schater:

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

CBdicX

Citaat van: SB_Marantz op september 15, 2023, 20:05:54Ik ga natuurlijk per direct mijn model 7 inruilen tegen die rommel.  :schater:



Nee, dat snap ik, denk meer aan mensen die "oude troep" hebben staan  en toe zijn aan wat nieuws, een lekkere Cinema 40 of zo... 😉

Emiel77

Citaat van: SB_Marantz op september 15, 2023, 20:05:54Ik ga natuurlijk per direct mijn model 7 inruilen tegen die rommel.  :schater:

Uiteraard zijn er geweldige klassieke Marantz producten, maar loop je op een gegeven moment niet aan tegen het feit dat onderdelen niet meer leverbaar zijn?

Ik kan me voorstellen dat op een gegeven moment huidige onderdelen niet meer compatibel zijn met de klassiekers...

Marantz PM8006 | Marantz ND8006
Technics SL-1210GR | Ortofon Concorde Century
Quadral Signum 70 | Quadral Qube CS10
Apple Mac mini M2 | Apple iPad Pro M1
AudioQuest DragonFly Cobalt
Sennheiser HD 660S | Sennheiser Momentum 3
LG 55" Oled C1 | Apple TV 4K

SB_Marantz

Dit model stamt uit 1962 en werkt op 110 Vac.
Nooit defect geweest.
Evenals mijn model 8B.

Alles is nog leverbaar : Buizen , en voor het overige: weerstanden en condensatoren zijn ook geen probleem.

Bij bepaalde transistor modellen heb je wel een probleem zoals MosFets outputs in b.v. de PM84mk2 , PM 94 en 95.



Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Emiel77

Ah buizen, dan snap ik al wel waarom je niet gaat meedoen aan deze actie :-D
Marantz PM8006 | Marantz ND8006
Technics SL-1210GR | Ortofon Concorde Century
Quadral Signum 70 | Quadral Qube CS10
Apple Mac mini M2 | Apple iPad Pro M1
AudioQuest DragonFly Cobalt
Sennheiser HD 660S | Sennheiser Momentum 3
LG 55" Oled C1 | Apple TV 4K

SB_Marantz

Dat sowieso maar ook de mooie transistor modellen niet.
Het merendeel van de toenmalige transistoren zijn nog gewoon leverbaar al dan niet van een ander merk.
Je moet wel goed opletten wat je koopt.
En sowieso niets uit China want dan ga je flink op je plaat.
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM