beeindiging van lidmaatschap

Gestart door bonbon, april 07, 2010, 23:12:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

ll0ll

Bedankt voor je aanwezigheid hier, bonbon, vond het niks anders dan prettig! :)
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

jowa

Jammer dat je vertrek bonbon, vond je bijdragen positief
Succes verder met je muziek en je hobbies er om heen.

mahansz

Potverdikkie Bonbon, da's andere koek! En je moet nog steeds m'n set zien! :lol:
Ik heb het een tijdje geleden ook gehad, gewoon een paar maanden niks doen op het forum, werkte voor mij.. maar het is je eigen beslissing natuurlijk, succes in ieder geval!
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

xander32

#18
Citaat van: bonbon op april 07, 2010, 23:12:36
Ik wil bij deze even laten weten dat ik mijn lidmaatschap heb beeindigd.

Ik wil iedereen bedanken voor alle adviezen , leuke, grapige en boedende verhalen.
Verder wens ik iedereen veel plezier met hun Muziek en de spulletjes die nodig zijn om daar naar te luisteren.


bonbon
Jammer, maar het is jouw eigen keuze.
Ik heb sinds gisteren een nieuwe button op m`n laptop ontdekt: deze zet het systeem in de negeer-stand.
Soms erg handig 8-).


Sander.

joep

Citaat van: Mexicaanse Hond op april 08, 2010, 09:18:26
Olie op het vuur gooien draagt niet veel bij aan dit topic, Joep.

Voel je je aangesproken? Nou dan mail je Maurice maar weer eens, dan kan hij je op je wenken bedienen en voor de zoveelste keer een volledig onschuldig bericht van mij van het forum afgooien. Je mag volgens de forumregels niet op de persoon spelen, maar ik zie dat jouw bericht over mij met naam en toenaam hier mag blijven staan. Ik neem aan dat ik dezelfde rechten en plichten heb als jij en dat dit bericht hier dan ook mag blijven staan.
Het zou beter zijn als je in het reine kwam met je geweten. Dan hoef je ook niet meer zo paranoia te doen. Ik ben me van geen kwaad bewust. Wel treurig allemaal straks durft ik hier niets meer te posten zonder eerst aan jou te vragen of je op je tenen getrapt bent. Nou dan verlaat ik hier ook liever het forum. Sorry hoor maar dat is dan wel het begin van het einde hier als forum. Of heb je liever dat ik het forum ook verlaat? Wel erg kinderlijk allemaal.

Stadium III

Bonbon

Als eerste jammer dat je vertrekt hier !
Een dikke 200 berichten is al niet niks !
Ik zou gewoon alles eens op een laag pitje gooien en even afkijken !

Verder zijn er altijd personen die wel eens willen botsen zo ook Joep en MH !

Maar goed dat buitengelaten thanks voor je aandeel in ons forum !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Mexicaanse Hond

Citaat van: joep op april 08, 2010, 17:18:07
Voel je je aangesproken? Nou dan mail je Maurice maar weer eens, dan kan hij je op je wenken bedienen en voor de zoveelste keer een volledig onschuldig bericht van mij van het forum afgooien. Je mag volgens de forumregels niet op de persoon spelen, maar ik zie dat jouw bericht over mij met naam en toenaam hier mag blijven staan. Ik neem aan dat ik dezelfde rechten en plichten heb als jij en dat dit bericht hier dan ook mag blijven staan.
Het zou beter zijn als je in het reine kwam met je geweten. Dan hoef je ook niet meer zo paranoia te doen. Ik ben me van geen kwaad bewust. Wel treurig allemaal straks durft ik hier niets meer te posten zonder eerst aan jou te vragen of je op je tenen getrapt bent. Nou dan verlaat ik hier ook liever het forum. Sorry hoor maar dat is dan wel het begin van het einde hier als forum. Of heb je liever dat ik het forum ook verlaat? Wel erg kinderlijk allemaal.


Ik voel me niet aangesproken, hoor. Het lijkt me alleen niet zo verstandig om zo uit te halen naar andere forumleden en ze tot tweederangs forumleden te bombarderen. Daar heeft bonbon niets aan en leidt alleen maar tot verdere escalatie.

Maurice

Mexicaanse Hond en Joep, toch even openbaar en op de persoon, er zit een handige functie op internet, zoals Xander32 al aan haalde, gewoon de negeer modus inschakelen ;)
Pas als jullie samen muziek gaan luisteren mag de negeer modus weer uit  clown1
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Even de moderator pet afzettende en nu als persoon reagerend.
Het spijt mij zeer om te zien dat internet toch niet het ideale medium is om met elkaar te communiceren.
Communiceren is zo dicht mogelijk langs elkaar op praten en de wijze van communiceren is best moeilijk vanachter een toetsenbord. Niet iedereen is er even bedreven in (ook niet in real-life trouwens) en dat blijkt vaak wrevel te geven ondanks dat we dezelfde passie hebben.
Misschien moeten we gewoon vaker elkaar met een korrel zout nemen en niet overal op reageren. Elkaar vergeven dat we ons niet altijd even handig uitdrukken.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Sander

Suc6 met muziek luisteren zonder het forum!!

grtz Sander
Marantz SR8002
Marantz SA7001KI
B&W CM7(front)
B&W CMC (Center)
Jamo compact 500 (Surround)
Squeezebox classic
W&M LS-01
v/d Hul Royal Yade
Oehlbach NF1 Interlink

Mexicaanse Hond

Citaat van: Maurice op april 08, 2010, 18:25:00
Mexicaanse Hond en Joep, toch even openbaar en op de persoon, er zit een handige functie op internet, zoals Xander32 al aan haalde, gewoon de negeer modus inschakelen ;)
Pas als jullie samen muziek gaan luisteren mag de negeer modus weer uit  clown1
Als we dan toch openbaar en op de persoon reageren: ik heb je een zeer grievende en beledigende PM van Joep aan mij toegestuurd, waarmee je niets heb gedaan. Je was het voor je vakantie vergeten en je vond dat het na je vakantie te laat was om Joep ermee te confronteren.
Ik vind het dan ook jammer dat Joep nu op het forum een bak bagger over me mag uitstorten en je wederom niet ingrijpt. Voor de goede orde: ik doel op Joeps tweede bericht, door het eerste voelde ik me, zoals reeds gezegd, niet aangesproken.


mahansz

Ehm, heren (wie de schoen past, trekke hem aan), als we op deze manier gaan posten, dan snap ik eigenlijk heel goed waarom bonbon weggaat..... m.a.w. 'bezint eer ge begint' graag.
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

thepioneer

Hallo

Jammer van je vertrek hier op het forum. Ik heb het vanaf het begin af aan een gezellige groep gevonden hier. Toch kan ik me best voorstellen dat je soms wat leest wat je niet aan staat. Ik heb ook bepaalde mensen waarvan ik denk, het kan ook anders gezegd worden of dat er teveel een groep is die veel op elkaar reageerd en een ander maar een beetje de gek aan lopen te steken. Ook dat vindt ik jammer maar gelukkig kan ik me inhouden om er niet te vaak op te reageren.

Zou het jammer vinden niets meer van je te lezen,

Groeten Ronald
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

dmeerpa

bonbon het is spijtig dat jij tot dergelijk besluit bent gekomen.
Ik hoop dan ook dat je toch terugkeert op je beslissing want we zullen je posts toch wel missen.

Verder wou ik toch het volgende kwijt, waar je ook bent is het nu op de voetbal, op het werk op café, ... je zal altijd mensen hebben met andere meningen en overtuigingen. Sommigen kunnen daarmee leven anderen niet en zullen pas zwijgen tot iedereen hen gelijk geeft.

En wanneer je niet over de knop "negeer modus" beschikt ga je je inderdaad serieus ergeren. En dan worden soms eens dingen gezegd die je beter niet zegt. Gebeurt dit op het werk of op café dan is dit vaak 's anderendaags vergeten. Maar hier staat alles neergeschreven en gaat iedereen ook nog eens zijn zegje doen en sleept dit dagen /  weken aan.

Zelf lukt het mij behoorlijk om de negeer modus in te schakelen. Ze mogen zoveel onkunde verkondigen als ze willen, ik zal mijn versie doen, en iedereen trekt er maar zijn conclusies uit. Nu als men mij persoonlijk gaat aanvallen dan zou de maat ook vol zijn, maar ik moet eerlijk zijn hier om het Marantzforum heb ik dit nog niet voorgehad, en laten we hopen dat het zo blijft.
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25