Even voorstellen

Gestart door Albert, juli 26, 2006, 12:01:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Albert

Ik ben Albert woonachtig in Duitsland en liefhebber van dit merk sinds 1983 toen kocht ik als 14 jarige mijn 1e set: pm25/sd25/st450/hd400.

Sinds 1 jaar opnieuw virus te pakken met: pm7000/st6000/cd6000/dv6200

En sinds 1 week een nostalgische set uit 1983:
pm450/st520/cd73!/tt4200

Ik zoek aanvullingen op deze laatste set, zie mijn gevraagd advertentie elders. En ik heb nog wat spullen over zie tekoop. :lol:

Groeten en tot horens, Albert

Maurice

Welkom Albert!

Zo te zien een echte Marantz liefhebber!

Alleen chapagne gold? Dan moet je maar eens met PM95 spreken ;)
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

erwin_baas

Hoi ik ben ook nieuw ben nog niet zo heel lang in het bezit van mijn eerste marantz versterker een SR-4200 hierbij heb ik een DV-4300 dvd speler. verder heb ik om het af te maken een suroundset van JBL.

Stadium III

Citaat van: erwin_baas op augustus 07, 2006, 13:48:42
Hoi ik ben ook nieuw ben nog niet zo heel lang in het bezit van mijn eerste marantz versterker een SR-4200 hierbij heb ik een DV-4300 dvd speler. verder heb ik om het af te maken een suroundset van JBL.

kijk een mooi begin
Ben zelf met een sr 3000 begonnen was helemaal analoog en mn eerste DD reciever was ook een 4200
Leuk ding en icm jbl wel een lkrr combo

Stadium III
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

TurboMarco

De 4200 was dat de voorloper van de 4300 ?

Zo ja ,wat zijn de verschillen?
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Stadium III

het is wel de voorloper jah maar wat zo de verschillen zijn durf ik niet te zeggen uit mn blote bol

stadium III
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

BernHardN

Hallo,
ook nieuw hier, kom uit Meppel en ben van Pioneer afgestapt in '89/'90 en heb nu een SR7400, DV6200 en een CD5400
m'n eerste versterker was een Marantz dit is 23 jaar geleden ben nu 33  :lol:







BernHardN

TurboMarco

Hoi bernhardn,

Welkom hier.

Logisch dat je weer terug bent bij marantz :-D :-D

greetz Marco
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

BernHardN

 :-D dacht ik ook
hij heeft wel een pioneer vsa serie vervangen, deze stonden hoog aangeschreven
de Marantz is toch warmer en openner

PhiliRanz

Nou ik ook even dan: Syb. en de Sig PhiliRanz is een ranzige wijze om duidelijk te maken dat ik een FA960 cd960 en DAC960 Philips mannetje ben en laten dat nou ook marantzjes zijn: Mag ik erbij horen?  notworthy

gr.

Sijb

Amsterdam

Maurice

Citaat van: PhiliRanz op februari 23, 2007, 18:49:54
Nou ik ook even dan: Syb. en de Sig PhiliRanz is een ranzige wijze om duidelijk te maken dat ik een FA960 cd960 en DAC960 Philips mannetje ben en laten dat nou ook marantzjes zijn: Mag ik erbij horen?  notworthy

gr.

Sijb

Amsterdam
Nou vooruit, maar alleen als je bij overige marantz een foto van je set laat zien  nonono
Schijnen trouwens mooie apparaten te zijn, zowel de marantzen als flipsen (logisch, benne hetzelfde).
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Vanhal

Goodday,
Ben Vanhal, heb een pm80mkII en een cd10 + een paar mission 780's en een yamaha yst-sw160 sub.
Heb ook een grote interesse in het  philips lhh spul, maar mag er helaas alleen via internetplaatjes op kwijlen.

Gr,
Vanhal  HB

Stadium III

Welkom op het forum veel post plezier

Stadium III
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4


Maurice

Citaat van: Vanhal op februari 26, 2007, 18:22:53
Thx! :)
Welkom Vanhal!

Ben trouwens errug benieuwd naar jouw ervaringen met de Missions op de Marantz set!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude