Set van Wim (nieuwe woning)

Gestart door WimPeu, februari 09, 2009, 17:49:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

xander32

Citaat van: WimPeu op september 27, 2009, 18:41:57
Zit ook nog een apart boekje bij voor het Netwerk gebeuren. Ik kwam al een USB kabel tegen waarvan ik geen idee had waar die voor was. Blijkt dat die is om de AB aan de PC te koppelen. Gaat nog een mooie tijd aankomen... :-D
Is je verdere reis vandaag dan probleemloos verlopen?


Sander.

edwinvh

Zeeeeeer mooi !!
en veel lees plezier gewenst  :-D

WimPeu

Citaat van: xander32 op september 27, 2009, 18:45:55
Is je verdere reis vandaag dan probleemloos verlopen?


Sander.

Ging als een speer Sander. De zondag is een mooie dag om even vlot over de snelwegen te racen. 480km en om 15:30 weer thuis!!
Heb je de SR al aangesloten??

@edwinvh
CiteerZeeeeeer mooi !!
en veel lees plezier gewenst  

Bedankt, ook voor je meedenken. :wink:

Was uitendelijk een OK jongen.  Hij had een AV8003 aangesloten staan en net eentje binnen voor de verkoop. Een set waar je U tegen zegt, met oa 3 keer Mark Levinson Nº 432 EV's van zo'n €13000 p/st. :roll: Toen hij wou gaan afkoppelen zei ik dat ie mij ook wel die nieuwe mee mocht geven en dat was ook OK. Dus helemaal nieuw uit de doos voor dat geld.... Klasse!!!
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

xander32

Citaat van: WimPeu op september 27, 2009, 19:41:02
Ging als een speer Sander. De zondag is een mooie dag om even vlot over de snelwegen te racen. 480km en om 15:30 weer thuis!! Heb je de SR al aangesloten??
Nee nog niet: ik wacht heel ff af op de verkoop van het huidige  indien gewenst kan ik die dan demonstreren. Daarnaast hebben wij nog steeds het bed in de huiskamer staan - daardoor kan ik de SR ook niet goed inregelen ...


@edwinvh
Bedankt, ook voor je meedenken. :wink:

Was uitendelijk een OK jongen.  Hij had een AV8003 aangesloten staan en net eentje binnen voor de verkoop. Een set waar je U tegen zegt, met oa 3 keer Mark Levinson Nº 432 EV's van zo'n €13000 p/st. :roll: Toen hij wou gaan afkoppelen zei ik dat ie mij ook wel die nieuwe mee mocht geven en dat was ook OK. Dus helemaal nieuw uit de doos voor dat geld.... Klasse!!! Goed om te lezen - `n beetje handelaar zit wel in jou ...

Totofan

Wim dat ziet er weer netjes uit :kwijl: veel plezier er mee, en dat zal zeker lukken.
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

Martin

Hoi.

Ook van deze kant mijn complimenten voor je mooie HT-set.

Groet Martin.
JVC RS55 /Anthem D2V A2 A5 / Primare BD-32/ Paradigm 11v6 -CC-390 -ADP-390 /Velodyne DD15+ / HTS2600 /STEREO-: Marantz SC-11S1 / SM-11S1 / SA-11S2 / TT-15S1 / ST-15S1 /Paradigm monitor 11 / Supra stekkerblok

xander32

En, wat zijn jouw eerste bevindingen met de AV 8003 in jouw keten?

Sander.

dmeerpa

 :kwijl: mooi , mooi man. Straks wil ik ook upgraden naar een AV8003 en MM8003  :angel: Maar waarom moet dat weer zoveel kosten  frusty

En wil nog 2 x 1,5Gb schijven voor mij NAS en een andere mediaplayer voor mijn BluRay iso's...
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

jowa

Wow, het wordt steeds mooier. 
Nu nog echte luidsprekers  :wink:. Xanadu's niet iets voor jouw?  :-D

JohnWx

Citaat van: WimPeu op september 27, 2009, 17:43:39
Hij is binnen. De AV8003. Mooie machine.

Na wat miscommunicatie met de verkoper toch een hele mooie deal kunnen sluiten. Helemaal nieuw uit de verpakking gehaald, incl. een omvormer naar 220 volt (ook nieuw in de verpakking!). 2 nadelen: 1- Garantie zal wel moeilijk worden. 2- Handleiding alleen in het Engels. Dat mag de pret vooralsnog niet drukken. Uitpakken aansluiten als de SR8002 en spelen maar. Ook de Netwerk functie werkt in 1 keer. AB (mooier dan bij de SR ) is even wennen maar ook dat gaat snel. :-D

Wat kwa geluid meteen opvalt is de meer opener en gelijk dieper sound, altijd moeilijk te omschrijven maar dit gaat (weer) een stap verder hoor.  :yes:

Dit ging vandaag eruit:


En dit kwam terug. :-D



Mooie combi:


De AB:





Geen woorden maar daden om je nieuwe set

http://filmpjes.blog.nl/celebrities/2008/10/24/filmpje-jean-claude-van-damme-krijgt-bobbel-in-de-broek
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Vlearmoes

En Wim   ??

Heb je de Classe nog nodig?   of kan die ook in de verkoop?

Theo

ps    wat eeen kwijl set  :kwijl:
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Marvin

ja, erg mooie combinatie.....!


WimPeu

Citaat van: Vlearmoes op september 29, 2009, 20:47:49
En Wim   ??

Heb je de Classe nog nodig?   of kan die ook in de verkoop?

Theo

ps    wat eeen kwijl set  :kwijl:

Dank je Theo.

Ik zit nu te dubben...of een Classe CA200 op de kop tikken of toch de MM8003 kopen en de Classe en VM in de verkoop. Ondanks dat Classe wat hoger in het spectrum zit gaat mijn voorkeur toch licht uit naar de MM. Een nieuw meubel erbij want anders zit ik met een aantal lege vakken in mijn kast. Zowel de AV als de MM passen niet in de voor Hifi units gemaakte ruimtes in mijn kast.

Weer een upgrade erbij! :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Stadium III

De MM 8003 zou denk ik toch wel kwa looks helemaal gaaf zijn !!!
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4