De set van Marantz 81

Gestart door Marantz 81, april 05, 2009, 22:22:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Marantz 81

Citaat van: jwx op december 15, 2010, 22:47:56
Waar zijn de frontjes ?

in de kast  :wink: gaan er alleen vanaf als ik echt ga luisteren ,dit om te voorkomen dat de rubbers uitdrogen van de woofers ,je hebt hier heel de middag zon

@andere  bedankt ben er ook wel blij mee  :-)

Whisper.nl

Een plaatje om te zien Marantz81.  hello

Veel luisterplezier gewenst.

Groet Whisper.
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

lo

Netjes Arjan.  pompom
Kan bijna niet wachten om weer bij je op visite te komen. :kwijl:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

gerard

mooi  :-)

wat hangt/ligt er onder het kastje?
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

Marantz 81

Je bent welkom Leo  byebye

dat is een extra ondersteuning in het midden  :-) zijn gewoon 3 planken 2 dwars 1 in het midden  pompom

Marantz 81

morgen even 4mm2 koperen speaker kabel halen bij speaker&co ,en speaker doek voor de panelen (zie topic acoustiek)

gewoon om even het verschil te testen met de VDH CS122 aangezien ik hier wel benieuwd naar ben ,voordat ik de acoustische veranderingen ga aanbrengen ,kan ik daar nu een goed vergelijk mee maken  byebye

Musicman

#426
Citaat van: Marantz 81 op januari 14, 2011, 00:48:53
morgen even 4mm2 koperen speaker kabel halen bij speaker&co ,en speaker doek voor de panelen (zie topic acoustiek)

gewoon om even het verschil te testen met de VDH CS122 aangezien ik hier wel benieuwd naar ben ,voordat ik de acoustische veranderingen ga aanbrengen ,kan ik daar nu een goed vergelijk mee maken  byebye

Als je bij Speaker enco bent, vraag dan ook nog ff om Peet z'n mening.....voordat je wat koopt.
Misschien heeft hij nog een andere ("betere") oplossing voor je.
Hij is objectief genoeg en heeft echt ook kijk op dit soort dingen. :wink:

Nooit gevraagd (geschoten) is altijd mis.

Suc6!!
Musical Fidelity Tri-Vista 300
Marantz SA7
Dali Helicon 400SE
Harmonic Technology Pro 9+
Harmonic Magic Link 2
Supra "Sword" en "Lorad" kabels

still life

bewondering voor jouw inspanningen man.. 8-)
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

Marantz 81

Ja we zijn lekker bezig  8-)

speaker doek gehaald denet bij speaker&co ,man heeft er echt veel verstand van ook nog het e.e.a geleerd  over speaker opbouw en filtering  :yes: en eigenlijk tot de conclosie gekomen dat ik geen andere kabels ga aanschaffen ,misschien in de toekomst maar dan pas nadat ik weer een hele tijd geluisterd heb met de acoustische aanpassingen en gewend ben aan hoe het dan klinkt

wel wil ik ook over een tijdje een aparte audio groep gaan aanleggen vanaf de meterkast met een aparte zekering  byebye

lo

Citaat van: Marantz 81 op januari 14, 2011, 14:34:48
misschien in de toekomst maar dan pas nadat ik weer een hele tijd geluisterd heb met de acoustische aanpassingen en gewend ben aan hoe het dan klinkt

Mijn verhaal is dus bevestigd mbt rust nemen, op je in laten werken, en dan pas verder gaan met veranderingen.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

ja  :-)

ben wel aan het nadenken over vloerstaanders omdat ik toch wel wat mis met de monitoren ondanks dat ze het laag wel mooi weergeven ,maar het probleem is dat deze monitoren zo goed zijn dat ik bij dermate dure vloerstaanders uitkom zoals bijvoorbeeld de Focus 220 II  ,maar die zijn 1500 euro per stuk  frusty

jowa

#431
Zou zelf ook die mooie monitors niet weg doen, maar gaan voor een subwoofer.
Dynaudio maakt ook subwoofers, lijkt mij een mooie uitbreiding naar beneden.
Heb alleen geen ervaring met die van Dynaudio, dus mochten er forumgenoten zijn met ervaringen...

Zie verder net dat Hobo wintersale heeft: Subwoofers, misschien zit er wat tussen.


Marantz 81

Heb een Sub besteld denet bij hobo hifi

het is de DYNAUDIO Sub 250 geworden  :yes: :-D  pompom

KLIKKDERKLIK


Review

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

kan niet wachten tot ik hem heb  :-D hij moest alleen besteld worden dus moet nog even geduld hebben hij kon geen levertijd aangeven zou die laten weten nadat die contact heeft gehad met de importeur

heb er wel goed overna gedacht voordat ik tot aanschaf ging omdat we het er van de week nog over hadden toen ik bij jou was ofdat het nu wel een goed idee is om het te ingreren in een stereo set maar nadat ik die review en nog meer erover gelezen heb was ik om  :yes:

het is wel een rip uit men lijf maar ja ik wil gewoon zeker weten dat ik een echt goeie en muzikale sub heb en dat die perfect aansluit op de 52SE monitoren en daar ben ik wel van overtuigd  :)