"Bijzondere" Marantz cassettedecks

Gestart door Nicolas, november 17, 2005, 20:25:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nicolas

De SD-6000 gaat hoogstwaarschijnlijk niet door.  Ik heb echter een alternatief dat dan hopelijk w?l doorgaat:



Sjahahahaha!!!  Hij heeft wel wat defecten, dus ik hoop dat ik alles hersteld krijg.  Maar wat een deck om te zien  :P  :P  :P  :P  :shock:

hobbahobba
Marantz Esotec Sc-6 preamp
Marantz EQ-10 equalizer

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Nicolas

49 als je een draaiknop als een knopje telt  :lol:

Hopelijk krijg ik hem hersteld.  Ik gok op snaren/tussenwielen, maar het kan ok nog de opto-couplers (oeioei...) of de computer (oeioeioei) zijn.

De "oeioei" hebben hun oorzaak in het feit dat ik beter met mechanische dingen dan met elektronische overweg kan :).


Maar ik vind hem er ZO kwijl uitzien!  Enig puntje is dat bij degene die ik op het oog heb -je raadt het al- het afdekklepje van de koppen weg is.  Nuja gewoon gebruiken en je hebt geen stofprobleem!


We moeten enkel nog eens "de overdracht" handig kunnen afsprken en het deck is van mij.  Wiiiiiii!!  O wat ga ik vloeken als ik hem niet hersteld krijg...  Voor de snaren heb ik een adres in Den Haag (mogelijk in Delft ook); voor tussenwielrubbers enkel Duitsland tot nu toe dus ik hoop dat die ook dichterbij te krijgen zijn.  Hoewel het qua prijs meevalt.  Nuja ik hoop gewoon dat ik maar 1 snaar moet vervangen en dat hij dan werkt.  

Wishfull thinking  :roll:   Maar plezier ga ik er zeker aan beleven, hoe veel werk het ook kost!
Marantz Esotec Sc-6 preamp
Marantz EQ-10 equalizer

Maurice

Citaat van: NicolasVoor de snaren heb ik een adres in Den Haag (mogelijk in Delft ook); voor tussenwielrubbers enkel Duitsland tot nu toe dus ik hoop dat die ook dichterbij te krijgen zijn.  Hoewel het qua prijs meevalt.  Nuja ik hoop gewoon dat ik maar 1 snaar moet vervangen en dat hij dan werkt.  

Wishfull thinking  :roll:   Maar plezier ga ik er zeker aan beleven, hoe veel werk het ook kost!

Vraag mr marantz eens, die is altijd heel druk met marantz restauraties en reparaties. Misschien dat hij je kan helpen of nog wat adresjes weet.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Nicolas

Als de kwestie zich voordoet en ik vind zelf niks dichtbij dan vraag ik hem zeker of hij toevallig iets weet.

Maar laat ons hopen dat ik het allemaal opgelost krijg, liefst zonder al te veel kunst- en vliegwerk.
Marantz Esotec Sc-6 preamp
Marantz EQ-10 equalizer

Maurice

Citaat van: NicolasAls de kwestie zich voordoet en ik vind zelf niks dichtbij dan vraag ik hem zeker of hij toevallig iets weet.

Maar laat ons hopen dat ik het allemaal opgelost krijg, liefst zonder al te veel kunst- en vliegwerk.
Ik doelde ook op onderdelen leveranciers ;)
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Nicolas

Ik ga er niet voor honderden euro's onderdelen voor kopen hoor :).

Maar ik vind het een enorm "kick" deck om te hebben en dan hoop ik dat ik het terug draaiende krijg.  En dan: koesteren!!!  :P
Marantz Esotec Sc-6 preamp
Marantz EQ-10 equalizer

SB_Marantz

#22
Er is een oplossing voor het bekende opto-coupler probleem  :-D :-D

Snaren e.d. is geen enkel probleem.

Ik heb nu beide topmodellen; de SD 9000 DBX en de SD-9020.

T.z.t. ga ik dat opto-coupler probleem eens aanpakken.


Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

SoundZ


Paul

Citaat van: SoundZ op november 07, 2007, 02:50:17
Echt geil :mrgreen:

more pics please!

Denk dat je bedoelt: ziet er erg tof / leuk uit !!
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site