Beeldenbank

Gestart door ll0ll, juli 14, 2007, 19:47:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maurice

Citaat van: mischa op augustus 03, 2007, 12:42:53
Ya man  :mrgreen:

Nu nog de moderators zo zien te porren dat de database gevuld kan worden.
Die moderators kun je wel porren, maar de admin is degene die alles moet uitzoeken en regelen  redface clown1
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

mischa

Citaat van: Maurice op augustus 03, 2007, 13:15:41
Die moderators kun je wel porren, maar de admin is degene die alles moet uitzoeken en regelen  redface clown1

Maar de admin wordt toch door de moderatoren gepord toch?   :wav:
Set: PM80MKII, CD-67MKII modified

Maurice

Citaat van: mischa op augustus 03, 2007, 16:40:04
Maar de admin wordt toch door de moderatoren gepord toch?   :wav:
Of direct door de gebruikers, aangezien ik de admin ben  byebye

Zonet ff externe hulp ingeroepen, zie http://forum.nedlinux.nl/viewtopic.php?pid=292291#p292291
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

mahansz

goed werk hoor maurice  notworthy notworthy notworthy
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

Maurice

Gaat waarschijnlijk toch een wiki worden (zelfde als wikipedia). De webhoster moet mij hiervoor eerst upgraden van php4 naar php5, hopelijk gaat dit zonder problemen voor het forum (welke ook op php draait).
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Van een wiki ben ik toch afgestapt. Heb er een aantal geprobeerd, maar ben toch niet echt gecharmeerd van opmaak etc. Beheer en content toevoegen is wel erg makkelijk.

De afgelopen week/weken ben ik ook bezig geweest met testen van diverse cms'en en ben me gaan verdiepen in websites bouwen. Inmiddels ben ik gisteravond gestart met het uitvoeriger testen van ??n cms, die het mogelijk ook gaat worden. Moet alleen nog kijken of het mogelijk is eenzelfde opmaak/uiterlijk te krijgen zoals op forum.

Dit cms biedt een aantal voordelen:
- Toevoegen van content kan relatief makkelijk
- Beheer van content is erg makkelijk
- op frontpage duidelijk wat nieuw toegevoegd is
- nieuws kan gepubliceerd worden.

Indien deze cms het uiteindelijk gaat worden, dan betekent dat we toch langzaam aan veranderen in een volwaardige informatiesite ipv enkel forum.
Lijkt me dan gepast om diverse handleidingen en verhalen van het forum om te zetten in documenten op de website zelf, denk bijv. aan de duidelijke subinstelhandleiding van StadiumIII of meer gedetaileerde en uitgewerkte reparatieverslagen van S.B. en HAL.
De database met info kan zo worden gecre?erd, en een showstuk van je eigen set moet uiteindelijk ook zo mogelijk worden.

Vooralsnog wil ik mij focussen op nieuws en de database (specs, features, reviews en foto's).

Taal zal dan toch Engels worden zoals HAL al eerder aangaf. Dan bereiken we het grootste publiek, tenzij wij/jullie het toch liever beperken tot het Nederlands. Misschien moeten we uiteindelijk wel de boel tweetalig gaan maken, maar dat is weer voor de langere termijn.

PS. Binnenkort kondig ik nog iets leuks aan ;D
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

ll0ll

Citaat van: Maurice op augustus 17, 2007, 12:45:12
PS. Binnenkort kondig ik nog iets leuks aan ;D

Wat, vrouwen mogen nu eindelijk ook lid worden? :-D :-D
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

Maurice

Dit gaat werkelijkheid worden tzt, ontwikkelingen worden >>>hier<<<gepost!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude