Negeerfunctie

Gestart door rexp, augustus 06, 2012, 09:59:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Niber

Citaat van: Marco op augustus 08, 2012, 11:51:37
Blijkbaar wil de ts het wel zien want hij was op zoek naar een negeerfunctie ,het is dan toch zoiets als het pakje sigaretten verstoppen om niet te hoeven roken  :wink:

Ik kan uit ervaring vertellen dat een pakje sigaretten in de la (je weet wel, voor het geval dat. En na één gezellige avond stop ik weer) niet werkt... violent1
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

Zoldar

Citaat van: WimPeu op augustus 08, 2012, 11:58:59
Ik ben altijd juist geinteresseerd naar de opmerkingen van mensen die totaal anders over hifi denken dan ik. Ook al kan ik me soms dat misschien wel eens ergeren. Daar leer ik het meeste van. Aan ja knikkers en meelopers heb je wat dat betreft niet zoveel.

stupid

zonder marco, marvin en de andere HT adepten was ik nooit begonnen aan een wat leukere surround instalatie. En dan had ik heel wat muziek plezier gemist!
en het prima om hier en daar stevig met elkaar van mening te verschillen, anders blijf ik aan de gang met kabeltjes en stekkers  HLP
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

JohnWx

Citaat van: WimPeu op augustus 08, 2012, 11:58:59
Ik ben altijd juist geinteresseerd naar de opmerkingen van mensen die totaal anders over hifi denken dan ik. Ook al kan ik me soms dat misschien wel eens ergeren. Daar leer ik het meeste van. Aan ja knikkers en meelopers heb je wat dat betreft niet zoveel.


komt deze uit Drenthe of nog vanaf de camping  :wink:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: Zoldar op augustus 08, 2012, 12:32:08
stupid

zonder marco, marvin en de andere HT adepten was ik nooit begonnen aan een wat leukere surround instalatie. En dan had ik heel wat muziek plezier gemist!
en het prima om hier en daar stevig met elkaar van mening te verschillen, anders blijf ik aan de gang met kabeltjes en stekkers  HLP

Van wie die tip over de ES  :angel:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Whisper.nl

De TS heeft al deze bovenstaande berichten dus niet kunnen lezen.

Jammer eigenlijk.  :yes:

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

WimPeu

Citaat van: John Wx op augustus 08, 2012, 12:36:19

komt deze uit Drenthe of nog vanaf de camping  :wink:

Vanuit een regenachtig drenthe. Volgend jaar blijven we een weekje langer heb ik de kinderen en mijzelf beloofd.  hello
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Cornelis1921

 stupid
Nog even zo doorgaan mannen en Rex negeert het gehele forum... :evil: :angel: violent1 :wink:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

mustang5.0

Lijkt Spotnet wel met al dat genegeer shutup  :schater:

Whisper.nl

Citaat van: Cornelis1921 op augustus 08, 2012, 14:19:48
.............................................................................................


Wat zeg je ???  clown1

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

jowa


WimPeu

Jammer dat in dit topic ik de enige ben die reageert. Kom op mensen geef de TS eens antwoord... HLP
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

lo

Heb jij iedereen in de ban gedaan dan.......?  :schater: :schater:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Paul

Citaat van: WimPeu op augustus 08, 2012, 16:33:04
Jammer dat in dit topic ik de enige ben die reageert. Kom op mensen geef de TS eens antwoord... HLP
Waarom bepaalde topic,s cq postings negeren ?
Ik lees wat mij boeit en post wat wel eens wat reacties oproept maar we zijn volwassen kerels en een bepaalde vorm van discussie binnen de regels kan geen kwaad en anders zit Leo op het vinkentouw en roept ons tot de orde.  :evil:
Wat dat aangaat heeft hij z,n functie bij z,n aanstelling als moderator goed begrepen.  :-D
En Wim heeft wat mij aangaat gelijk, de neuzen hoeven niet altijd de zelfde kant uit te staan en kritisch zijn mag .  :wink: loop zelf al 5 jaar mee op dit forum en weet wie ik wel of niet serieus moet nemen maar dat zal ook wederzijds zijn met alle respect.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Marvin

Ik zie tot nu toe enkel maar postings staan die ik blijkbaar negeer... clown1

lo

Citaat van: Paul op augustus 08, 2012, 17:11:33
discussie binnen de regels kan geen kwaad en anders zit Leo op het vinkentouw en roept ons tot de orde.  :evil:
Wat dat aangaat heeft hij z,n functie bij z,n aanstelling als moderator goed begrepen.  :-D

notworthy :-D
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.