Negeerfunctie

Gestart door rexp, augustus 06, 2012, 09:59:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rexp

Beschikt dit forum over een negeerfunctie? Zo nee, kan die toegevoegd worden, zodat je de posts van bepaalde personen niet meer hoeft te lezen?

lo

Kun je dat niet via je profiel > profiel wijzigen > vrienden/negeer lijst?
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

rexp


bas focal marantz

Citaat van: rexp op augustus 06, 2012, 09:59:50
Beschikt dit forum over een negeerfunctie? Zo nee, kan die toegevoegd worden, zodat je de posts van bepaalde personen niet meer hoeft te lezen?
En wie ga jij negeren , mij  HLP

Niet reageren met naam want dat wil ik niet weten , ik vondt het een leuke vraag , en gelukkig hoef ik die mogenlijkheid niet te gebruiken .

TurboMarco

Waarom reageert niemand op dit draadje ?

En wie heeft het eigenlijk gestart ,ik zie namelijk geen berichten .





















:evil:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Maus

Is dat niet lastig lezen? Dan mis je in een discussie toch postings en zit je jezelf voor de gek te houden..

Niber

Denk dat het bij sommige discussies wel lekker is.  :wink:

Maar ik zou het zelf ook niet snel gebruiken. Je mist waarschijnlijk ook een hele hoop leuke en nuttige postings.


Citaat van: bas focal marantz op augustus 06, 2012, 23:22:49
En wie ga jij negeren , mij  HLP

Niet reageren met naam want dat wil ik niet weten , ik vondt het een leuke vraag , en gelukkig hoef ik die mogenlijkheid niet te gebruiken .

Ik word er serieus wel nieuwsgierig van. En dan ook waarom...
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

Cornelis1921

 stupid Ik weet al wie Rex gaat negeren: moi! shutup :evil: :angel: :-)
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Maurice

Grappig, deze functie zelf nooit bekeken.
Wat ik in elk geval zie is dat het betreffende lid wel een posting heeft geplaatst, maar dat er in de posting zelf de melding komt te staan dat ik deze persoon genegeerd heb. Zijn tekst is niet te zien.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Zoldar

Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

WimPeu

Wat een flauwekul optie :gaap:....Iemand zijn reactie's niet wilen zien...waar slaat dat op?
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

TurboMarco

Citaat van: WimPeu op augustus 08, 2012, 11:48:54
Wat een flauwekul optie :gaap:....Iemand zijn reactie's niet wilen zien...waar slaat dat op?
Blijkbaar wil de ts het wel zien want hij was op zoek naar een negeerfunctie ,het is dan toch zoiets als het pakje sigaretten verstoppen om niet te hoeven roken  :wink:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

WimPeu

Ik ben altijd juist geinteresseerd naar de opmerkingen van mensen die totaal anders over hifi denken dan ik. Ook al kan ik me soms dat misschien wel eens ergeren. Daar leer ik het meeste van. Aan ja knikkers en meelopers heb je wat dat betreft niet zoveel.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)