Bericht met foto's maken/plaatsen

Gestart door KayaRahnee, juli 23, 2012, 04:43:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

KayaRahnee

Hoe maak ik een bericht met volgorde opmaak  tekst/foto/tekst/foto enz....
Wanneer ik  "bekijken"  kies zie ik alleen maar de tekst en geen foto's of verwijzing naar de foto's.
Amps: Aiyima a07 / Douk Audio D2 / Externe Power Supply / Switch: Nedis Manual 4 port / Streamer: Bluesound Vault 2i / DAC: Eastern Electric MiniMax Plus / Speakers: Magnepan .7 / Draadjes Speakers:  DNM Solid Core /
Interlinks: Sommer Luna Classique.

Paul

Vrij simpel doe je dat.  :wink:

Foto,s uploaden doe bv met     http://tinypic.com/
Zie foto,s bij het uploaden na het invullen van de tweede regel van boven copieeren en in je bericht zetten.

Wel het juiste formaat bij Resize kiesen anders krijg je het verkeerd formaat. ( Message board 640x480)







Succes.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

KayaRahnee

Bedankt Paul voor je uitleg,.........maar als computer leek snap ik er geen jota van.
Ik denk dat ik er maar eens hulp moet bij gaan halen.
Amps: Aiyima a07 / Douk Audio D2 / Externe Power Supply / Switch: Nedis Manual 4 port / Streamer: Bluesound Vault 2i / DAC: Eastern Electric MiniMax Plus / Speakers: Magnepan .7 / Draadjes Speakers:  DNM Solid Core /
Interlinks: Sommer Luna Classique.

Paul

Citaat van: KayaRahnee op juli 23, 2012, 10:07:15
Bedankt Paul voor je uitleg,.........maar als computer leek snap ik er geen jota van.
Ik denk dat ik er maar eens hulp moet bij gaan halen.
Het is vrij simpel misschien niet helemaal goed uitgelegd maar als je vanaf foto 1 naar foto 3 doet wat er gevraagd wordt en dan de code - de 2e regel van boven copieert en in je bericht zet ( copy/paste ) dan kan het niet fout gaan.
Wel op het juiste formaat letten.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Paul

Je kan in de test sectie het een en ander uit proberen en dan zie je direct of het gelukt is.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Cornelis1921

 :lol: :schater: notworthy Dit is echt topic dat door mij ook gestart had kunnen worden.
Ik beperk mij voortaan heel hypocriet tot het volgende:
TTIWWP  :schater:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

KayaRahnee

Ooit heb ik wel eens een bericht met foto geplaatst in een forum maar ik ben vergeten hoe ik dat toen gedaan heb (misschien lijd ik wel aan dementie light).
Maar nu wil ik meerdere foto's in één bericht.
Ik vind wel iemand die het me komt uitleggen hoe ik het moet aanpakken, ik heb gemerkt dat ik bij de theoretische uitleg vaak niet kan volgen (heb nauwelijks basis kennis PC).
Amps: Aiyima a07 / Douk Audio D2 / Externe Power Supply / Switch: Nedis Manual 4 port / Streamer: Bluesound Vault 2i / DAC: Eastern Electric MiniMax Plus / Speakers: Magnepan .7 / Draadjes Speakers:  DNM Solid Core /
Interlinks: Sommer Luna Classique.

Cornelis1921

Citaat van: KayaRahnee op juli 23, 2012, 14:30:47
Ooit heb ik wel eens een bericht met foto geplaatst in een forum maar ik ben vergeten hoe ik dat toen gedaan heb (misschien lijd ik wel aan dementie light).
Maar nu wil ik meerdere foto's in één bericht.
Ik vind wel iemand die het me komt uitleggen hoe ik het moet aanpakken, ik heb gemerkt dat ik bij de theoretische uitleg vaak niet kan volgen (heb nauwelijks basis kennis PC).
En dat laatste heb je toch echt nodig. Anders zit er niets op dan wachten tot er iemand bereid is met kennis, vaardigheid en eventueel equipment jou bij te staan zoals dat ook bij mij het geval is. I.i.g. succes en sterkte: without knowledge and skills we are helpless. HLP
byebye, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

KayaRahnee

Citaat van: Cornelis1921 op juli 23, 2012, 16:22:26
En dat laatste heb je toch echt nodig. Anders zit er niets op dan wachten tot er iemand bereid is met kennis, vaardigheid en eventueel equipment jou bij te staan zoals dat ook bij mij het geval is. I.i.g. succes en sterkte: without knowledge and skills we are helpless. HLP
byebye, Cor.

En door zelf te blijven knoeien raak ik alleen maar gefrustreerd.....dus beter maar niet doen en een paar jonge gasten die meer vertrouwd zijn de moderne technologie even demo vragen.
Amps: Aiyima a07 / Douk Audio D2 / Externe Power Supply / Switch: Nedis Manual 4 port / Streamer: Bluesound Vault 2i / DAC: Eastern Electric MiniMax Plus / Speakers: Magnepan .7 / Draadjes Speakers:  DNM Solid Core /
Interlinks: Sommer Luna Classique.

KayaRahnee

Citaat van: KayaRahnee op juli 23, 2012, 18:07:14
En door zelf te blijven knoeien raak ik alleen maar gefrustreerd.....dus beter maar niet doen en een paar jonge gasten die meer vertrouwd zijn de moderne technologie even demo vragen.

Een jonge snaak van amper 15 had de klus in een paar minuten geklaard  :yes:, het ging echter allemaal zo vlug dat ik er zelf nog niks van begrepen heb  violent1 maar hij komt het me nog wel eens uitleggen..............hopelijk heeft hij genoeg geduld .
Amps: Aiyima a07 / Douk Audio D2 / Externe Power Supply / Switch: Nedis Manual 4 port / Streamer: Bluesound Vault 2i / DAC: Eastern Electric MiniMax Plus / Speakers: Magnepan .7 / Draadjes Speakers:  DNM Solid Core /
Interlinks: Sommer Luna Classique.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Whisper.nl

Citaat van: KayaRahnee op juli 23, 2012, 23:08:22
Een jonge snaak van amper 15 had de klus in een paar minuten geklaard  :yes:, het ging echter allemaal zo vlug dat ik er zelf nog niks van begrepen heb  violent1 maar hij komt het me nog wel eens uitleggen..............hopelijk heeft hij genoeg geduld .

Woont die knaap in de buurt van Leiden ??  :schater:

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Marvin

Als je een smartphone of tablet gebruikt is Tapatalk wel erg makkelijk, zo niet dan lekker blijven aanmodderen met een externe host..  :-D

Cornelis1921

Citaat van: Whisper.nl op juli 24, 2012, 13:31:38
Woont die knaap in de buurt van Leiden ??  :schater:

Groet Whisper  byebye
@Whisper: :lol: :evil:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Zoldar

Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden