Opstarten van een nieuw topic.

Gestart door joep, januari 03, 2012, 16:26:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

joep

Zou het niet aan te bevelen zijn om bij het opstarten van een nieuw topic wanneer het over een bepaalt product gaat een afbeelding van dit product te plaatsen in de openingspost. Zou de topic starter niet het vermogen daartoe hebben dan kunnen de heren moderatoren deze afbeelding plaatsen. Puur voor de duidelijkheid en vlotte herkenning van het product.

Paul

Citaat van: joep op januari 03, 2012, 16:26:46
Zou het niet aan te bevelen zijn om bij het opstarten van een nieuw topic wanneer het over een bepaalt product gaat een afbeelding van dit product te plaatsen in de openingspost. Zou de topic starter niet het vermogen daartoe hebben dan kunnen de heren moderatoren deze afbeelding plaatsen. Puur voor de duidelijkheid en vlotte herkenning van het product.
Goed idee of met een introductie filmpje.  clown1 8-)

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

TurboMarco

Ik denk niet dat het moderatieteam hier op zit te wachten .
CiteerZou de topic starter niet het vermogen daartoe hebben dan kunnen de heren moderatoren deze afbeelding plaatsen
Dat zou immers betekenen dat we dan een 24/7 job er aan over houden .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Paul

Citaat van: Marco op januari 03, 2012, 19:21:25
Ik denk niet dat het moderatieteam hier op zit te wachten .
CiteerZou de topic starter niet het vermogen daartoe hebben dan kunnen de heren moderatoren deze afbeelding plaatsen
Dat zou immers betekenen dat we dan een 24/7 job er aan over houden .
Is zelf te doen met bv:  http://nl.tinypic.com/
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site