De set van cliogek

Gestart door cliogek, oktober 04, 2010, 10:22:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cliogek

Sinds enige tijd in het bezit van de BD5004 BlueRay DVD-speler.
Sinds vandaag is daar de SR5004 receiver bij gekomen!
hello




Mooie set en ben er erg blij mee, alleen nog goed zien te installeren.
Ik krijg namelijk geen geluid bij afspelen CD maar wel bij DVD.
En niet alle speakers worden aangestuurd. Waarschijnlijk heeft dit te maken met het toekennen van de bronnen op de aansluitingen.
Ik heb zowel de TV als de BD5004 via HDMI op de SR5004 aangesloten.
Hopelijk kom ik eruit en hoef ik niemand in te schakelen. Dus vanavond even de gebruiksaanwijzing doorspitten. Staat wel op het forum maar niet specifiek voor mijn versterker.

Als luidsprekers heb ik tijdelijk en mede wegens ruimtegebrek een zilvergrijs surround setje van Infinity.
Best een leuke speakerset voor films maar natuurlijk niet genoeg voor audio.


viny

Mooi setje
En veel plezier ermee,je kunt er uren mee zoet zijn met al die instellingen.
Ik heb tot voor kort ook een ht set gehad met marantz en teufel (teufel thx)en bij film was dit indrukwekkend,maar muziek (wat mij toch meer bekoord)was naatje.
Vandaar dat ik weer terug ben naar stereo.

cliogek

Iemand in de regio Nijmegen die me kan helpen met de instellingen?
Nu ben ik niet de domste maar ik lijk er zelf niet helemaal uit te komen.

Uiteraard tegen vergoeding/betaling.

cheese

welkom man en je kan voor dit het beste Stadium III hebben.....................die is erg thuis in deze materie.


gr kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

jowa

Welkom op dit forum van muziekliefhebbers.  :yes:
Leuke set  pompom

xander32

Welcome, mooie set hoor. Genieten maar!


Sander.

cliogek

Bedankt voor de reacties!

Aansluiten is bijna klaar maar nog niet 100% in orde.
Zo krijg ik via HDMI het geluid van de TV niet via de versterker over de luidsprekers.
HLP
Morgen maar weer verder met uitproberen.

ValentinoA

lekker hoor die set! De BD5004 stond ook op m'n lijstje, maar uiteindelijk voor de Pana BD80 gegaan. Is de BD5004 echt zo traag zoals hier & daar gezegd wordt op het internet? ben nog steeds id verleiding om evt. Pana bd80 en marantzDV4003 te verkopen en ervoor de BD5004 te halen....naaah ja, ben meer dan tevreden, maar soms maak ik rare hersenkronkels :p
Stereo: Marantz PM 7003 / Marantz CD 5003 / Rega DAC / Logitech Squeezebox Touch / Technics SL-D202
Surround: Panasonic TX-L47FT60 / Marantz SR 7007 / Marantz DV 4003 / Panasonic BD-80 / Sony PS3 / Nintendo Wii

cliogek

Traag op welk gebied?
Ik merk er namelijk weinig van.

Alleen het overschakelen tussen voorgeprogrammeerde radiozenders gaat wat langzaam.

WimPeu

Denk dat hij de laad tijden voor een Blu-Ray bedoeld!
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

cliogek

Inderdaad, verkeerd gelezen.
De BD5004 is inderdaad niet de snelste maar dat is voor mij geen probleem.
Als het eenmaal loopt dat loopt het SUPER!!

Alles van de installatie werkt inmiddels perfect met dank aan STADIUM III....na 1 telefoontje was alles meteen duidelijk!
hello

Stadium III

Citaat van: cliogek op oktober 10, 2010, 14:34:31
Inderdaad, verkeerd gelezen.
De BD5004 is inderdaad niet de snelste maar dat is voor mij geen probleem.
Als het eenmaal loopt dat loopt het SUPER!!

Alles van de installatie werkt inmiddels perfect met dank aan STADIUM III....na 1 telefoontje was alles meteen duidelijk!
hello
Toppie
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

ValentinoA

 :-D dat bedoelde ik idd... hmmm, es kijken hoe dat zit als ze goedkoper worden dan héhé
Stereo: Marantz PM 7003 / Marantz CD 5003 / Rega DAC / Logitech Squeezebox Touch / Technics SL-D202
Surround: Panasonic TX-L47FT60 / Marantz SR 7007 / Marantz DV 4003 / Panasonic BD-80 / Sony PS3 / Nintendo Wii

Groos

#13
Hallo,

Kan je aangeven wat voor jou de oplossing was?
Ik heb namelijk hetzelfde probleem.

Gr.
Sander

Ps.Zag een bericht van stadium III die mij verder heeft geholpen.

cliogek

#14
Het heeft niet echt met Marantz te maken, maar als audio/film/game liefhebber zet ik mijn nieuwe aanwinst er toch maar even bij.
Mijn Xbox 360 in HALO4 Limited Edition.

Gewoon te mooi om niet aan te schaffen voordat ze zijn uitverkocht!