De set van Marvin

Gestart door Marvin, maart 05, 2009, 23:08:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Marvin

Maar die heeft zeker geen platendraaiert?  :-D

lo

'K weet nie, zal het hem eens vragen. Anders kan hij de jouwe lenen denk ik violent1

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marvin

Als hij het geduld er voor op kan brengen wel, trouwens hij heeft een vriendinnetje.
Geduld genoeg schat ik zo....  :-P

lo

Citaat van: marvin op juni 26, 2010, 20:14:06
Geduld genoeg schat ik zo....  :-P

Eerder anders om ben ik bang shutup

groet,

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

mars

Citaat van: lo op juni 26, 2010, 15:51:10
House op een draaitafel :-o

groet,

lo


yeps :yes: zo hoort het eigenlijk HB
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Marvin


Marvin

Mijn vader en moeder staan momenteel op de camping, ergens in een boerendorp.
En mijn vader heeft van die eigenaar een stapel plaaten gekregen, dit in ruil voor een kratje Hertog-Jan.
Die ga ik zometeen als ik klaar ben met werken even bij mijn broer ophalen, die is daar deze week geweest om zijn kinderen te droppen.
Ben benieuwd wat daar allemaal tussen zit...

Wordt vervolgd....  :-)

lo

Hepie en Hepie (waarschijnlijk van voor jou tijd 8-))
Corrie en de Rekels,
Imca Marina
enz enz.......

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marvin

En er zit nog muziek bij die ik gewoon goed vind ook!

Paar LP's van Queen, Supertramp, Frank Boeijen, Goede Doel, Bob Dylan. En niet te vergeten, Urbanus...

Wel te merken dat ze een tijdje stof hebben liggen verzamelen, kraakt aardig allemaal.
Maar voor een krat pils is het een goede deal.... !

WimPeu

Geef mij maar een kistje bier.... :-P
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marvin

Ruilen voor een stapel LP's dan...  :-D

Marvin

Kan je die LP's eigenlijk gewoon onder de kraan houden om ze af te spoelen of heb je achteraf dan kalk in de groeven zitten ofzo?
Ik begrijp dat er speciale wasstraten voor LP's bestaan, maar die heb ik uiteraard niet...  :-)

lo

Heb je bij de tap niet zon bierglazen spoelbak met van die borstels erin :evil:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

WimPeu

Citaat van: lo op juli 03, 2010, 23:05:26
Heb je bij de tap niet zon bierglazen spoelbak met van die borstels erin :evil:

:-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marvin

Rare jongens zijn jullie hoor.....  :-D