De vintage set van Paul

Gestart door Paul, februari 01, 2009, 13:05:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

SB_Marantz

#30
Leuk verslagje Edwin.
Het was leuk eens live te faxen met je.  clown1 :-D

Misschien vind je het leuk om samen met Ali Paul een keer hier te komen?

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Paul

Citaat van: Vlearmoes op augustus 05, 2009, 13:39:59
En van welke sateliet pluk jij je radiozenders ??   1 of meerdere koppen/satelieten??


mooie ontvanger  :yes:
Daar er maar 1 LNB gemonteerd is ontvang ik de radio kanalen via de Astra satelliet.
Dat geeft al genoeg mogelijkheden, zit nog wel te dubben aan uitbreiding maar zou niet weten wat bv ontvangst via De Hotbird of Eutalsat kan toevoegen.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

thom

wordt dan toch verhuizen he paul  :-D :-D byebye

Paul

Citaat van: Paul op augustus 07, 2009, 11:23:00
Daar er maar 1 LNB gemonteerd is ontvang ik de radio kanalen via de Astra satelliet.
Dat geeft al genoeg mogelijkheden, zit nog wel te dubben aan uitbreiding maar zou niet weten wat bv ontvangst via de Hotbird of Eutalsat kan toevoegen.
Theo, wellicht is deze post je ontgaan.   clown1
Gezien jij de meeste sat. kan ontvangen ben ik toch wel benieuwd.  :roll: :-D  :yes:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Paul

Citaat van: thom op augustus 07, 2009, 11:52:32
wordt dan toch verhuizen he paul  :-D :-D byebye
Gaat het nog wel Thom  :-o frusty......dan alles maar in de kliko en een yokohama setje van € 29,29.  clown1

Ja tis jammer dat de akoustiek kan tegenwerken wellicht is deze set te groot voor mijn kamer.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Vlearmoes

http://www.bvdsat.nl/bertjan1.htm

misschien vind je hier op andere satellieten leuke radio stations  :wink:
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Vlearmoes

Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Paul

Citaat van: Vlearmoes op augustus 10, 2009, 16:13:25
voor hd tv stations gebruik ik deze
http://nl.kingofsat.net/hdtv.php
Ok thks Theo een heleboel info  hello, ga dit ff bekijken en mocht ik vragen hebben pm ik wel.  :wink:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Paul

Inmiddels bijna 2 jaar geleden dat ik hier een update van mijn set heb gemaakt maar de SC-7 pre en de SM-7 eindversterker + de CD10 staan nu niks te doen maar het volgende staat in het rack:

Philips 312 vintage platenspeler met het standaard GP400 element

Denon DCD-1560 cd speler

Yamaha CX-630 pre

AEG IR4427 Wifi / Lan internet radio / DAB tuner / FM analoog / Muziekspeler

Marantz SD-60 3 kops cassettedeck 

Quad 405-2 eindversterker 2x 100W

Luidsprekers Klipsch RF-35

Koptelefoon Sennheiser HD201

Hierbij de foto,s






























Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

WimPeu

Mooi weer een teken van leven van jou te horen en zien Paul.  hello
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

mountainbiker

Zooo dat is een mooie set :yes:.Zal wel een vette sound in zitten.Heb je meer info over die quad eindversterker?
versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

mountainbiker

versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.