Marantz 2385 input selector probleem

Gestart door Birima, januari 08, 2023, 22:25:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Birima

Hallo,

Onlangs heb ik een prachtige 2385 weten te bemachtigen. Omdat er wat dingetjes waren ben ik alle pots, switches en drukknoppen gaan schoonmaken, diverse lampjes vervangen, waaronder die van de tunernaald en de stereo indicator, door mij losgeraakte tunerkoord weer gelegd (dat was een lastige!). Nu zit alles weer in elkaar en het apparaat werkt nagenoeg perfect alleen is de phono1 omgewisseld met aux1! Ondanks de vele foto's die ik had gemaakt is er toch blijkbaar een foutje ingeslopen met het heraansluiten van de vele connectoren. Ik ben niet technisch onderlegd en kan dus geen schema's lezen. Het schema van Marantz zelf laat bovendien maar 1 aux zien ipv de 2 die ik heb. Ben inmiddels behoorlijk gesloopt na twee nachten te hebben overgeslagen en mijn vraag is of iemand mij een aanwijzing kan geven welke connectoren ik verwisseld heb? 

Marvin

Goeie avond, welkom.
Er zal vast wel iemand zijn die weet waar je het over hebt, ik kom zelf niet veel verder dan een aan/uit knop. [emoji16]

Birima

Min of meer hetzelfde hier maar ik ben toch ver gekomen. Alles werkt dus, behalve de wissel van AUX1 met Phono1.

Zie dat er op het Amerikaanse forum iemand met dezelfde vragen zit, maar helaas nog geen oplossing. De Europese versie wordt niet goed weergegeven in de officiƫle service manual.