GEZOCHT Marantz 3300 eventueel te ruil 3250b

Gestart door lieven, januari 13, 2022, 22:02:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lieven

Dag iedereen,

Zoals de titel doet vermoeden ben ik op zoek naar een Marantz 3300 daar dit het bijpassende model is voor mijn 500. Ik heb zowel een 3250b als een 2270 ter beschikking zouden mensen die voor een van deze willen ruilen (met wat opleg langs mijne kant) of gewoon voor cash gaat natuurlijk ook :). Wel een kanttekening: ik woon in Belgisch Limburg en mag nog niet naar Nederland rijden(ik heb enkel mijn voorlopig rijbewijs)
Alvast bedankt voor jullie tijd.

Lieven

Vinyl_Fuchs

Dat zal wel lastig worden tegen een redelijke prijs. Op ebay genoeg te vinden, maar vanaf $ 900: bizar. De mijne heb ik helaas zelf nodig voor mijn 250.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

lieven

Citaat van: Vinyl_Fuchs op januari 14, 2022, 21:05:05
Dat zal wel lastig worden tegen een redelijke prijs. Op ebay genoeg te vinden, maar vanaf $ 900: bizar. De mijne heb ik helaas zelf nodig voor mijn 250.

Dat is iets wat ik begrijp. Ik zit zelf al op een 850 prijsklasse met wat rek op (afhankelijk van de staat)

Vinyl_Fuchs

Citaat van: lieven op januari 15, 2022, 10:19:20
Dat is iets wat ik begrijp. Ik zit zelf al op een 850 prijsklasse met wat rek op (afhankelijk van de staat)
Er worden er best veel aangeboden aan de overkant van de oceaan, maar tegen welke prijzen. Slik.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

lieven

Citaat van: Vinyl_Fuchs op januari 15, 2022, 11:09:33
Er worden er best veel aangeboden aan de overkant van de oceaan, maar tegen welke prijzen. Slik.

En ik heb niet zo goeie ervaringen met die verkopers.