wood cabinet

Gestart door vielzweck, december 17, 2007, 21:09:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

vielzweck

Wat vinden jullie van die dingen, zie net op ebay met nog 18 uur te gaan dat er voor zo'n ding € 185 gevraagt wordt nog niemand heeft iets geboden.

Ik weet, eentje zou ik wel willen hebben (verzamelaar hè) maar ik denk zo hoe koeler de kist hoe kanger de spullen meegaan koeler zonder wooden case, of is dat te puriteins?

Het leuke van newbie zijn is dat je mag vloeken in de kerk omdat je nog niet in de gaten hebt dat je in de kerk bent? (geluidskathedraal in ons geval nietwaar?)


vielzweck
Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte

SB_Marantz

De waarde van die WC's ligt idd op een 150,-

De inwendige temperatuur zal een graad of 5 stijgen met zo'n wc erom.
Kan geen kwaad overigens.

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

vielzweck

Citaat van: S.B.Marantz op december 17, 2007, 21:12:47
De waarde van die WC's ligt idd op een 150,-

De inwendige temperatuur zal een graad of 5 stijgen met zo'n wc erom.
Kan geen kwaad overigens.



A  dag SB,

Je ziet ook wel dat de WC's appart worden aan geboden ik bedoel dat een verkoper meldt dat hij het apparaat en de wc appart aanbiedt.

5 graden is inderdaad te verwaarlozen maar er zal wel een verschil zijn in temperatuur tussen de kleine en de grote maranzen? En bij tubes zal het wel helemaal anders zijn?

vielzweck
Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte

SB_Marantz

#3
De tube versterkers van Marantz zijn/waren nooit voorzien van een woodcase m.u.v. de voorversterker model 7.


Jij verzameld ook vintage apparaten vielzweck?

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

vielzweck

als iemand 2 bezit laat ik zeggen een 2226b en voor 98% (ik wacht nog op de definitieve bevestiging) geluidboxen marantz  imperial 6, mag iemand zich dan verzamelaar noemen  :-)

De liefde voor de spulletjes, en het genieten van wat iemand anders bezit eveneens, de wens naar nog een paar dingen ook en eigenlijk geen geld ervoor ziedaar mijn voorwaarden in mijn hart ben ik verzamekaar want mijn hart staat vol met spulletjes in de real world koester ik mijn 2226je en mijn inperial 6je en zo ben ik begonnen. :-)
Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte