Zijn ze er nog? Marantz 170DC's die niet in goud verandert zijn?

Gestart door EasyMar, december 31, 2013, 15:26:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

EasyMar

Ja , ik heb inderdaad het verslag gelezen van de hobbybak die opgeknapt is... Ongelofelijk mooi werk dat wel weer. pompom Maar je zal maar zón exemplaar treffen dan ben je mooi klaar!

EasyMar


2285B


SB_Marantz

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

2285B

Ik heb een adv geplaatst in ons plaatselijke parochieblad....

EasyMar


EasyMar


EasyMar

Citaat van: SB_Marantz op januari 02, 2014, 21:07:50
En dan nog..........stel dat je er eentje vindt voor een paar honderd............ben je nog aan de beurt met een revisie.

En dan nog maar hopen dat het geen hobby bob bak is............ben je nog verder van huis.


Behalve de oproep op dit forum heb ik ook een oproep gedaan op een welbekende advertentiesite, en .... uiteindelijk met resultaat!

Ik moest er even voor rijden ,België, en heb een werkende 170DC weten te bemachtigen .
Een revisie is overigens wel aan te raden na ruim 35 jaar, en gezien mijn ervaringen met mijn gereviseerde 1090 (door Thanatos) ga ik deze ook zeker onder handen laten nemen!

In ieder geval iedereen bedankt voor het meedenken en de reacties. notworthy

bas focal marantz

 hello pompom HB byebye

Dan hoop ik voor een nette prijs en nu nog een revisie en je kan er voorlopig tegenaan .

Ik meen dat er ook nog geboden was op je gezocht advertentie   violent1

Vinyl_Fuchs

Zie je wel, toch gelukt. Nu nog veel succes met reviseren en dan nog uitkijken naar een 3250b. Maar het belangrijkste: de eindversterker heb je al in je bezit.

Veel succes Roy
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

EasyMar

Citaat van: bas focal marantz op januari 06, 2014, 23:40:49
hello pompom HB byebye

Dan hoop ik voor een nette prijs en nu nog een revisie en je kan er voorlopig tegenaan .

Ik meen dat er ook nog geboden was op je gezocht advertentie   violent1

Haha oké Bas, was jij dat? Ik dacht al ... kunnen mensen echt niet lezen  violent1 :schater: :schater:

EasyMar

Citaat van: Vinyl_Fuchs op januari 07, 2014, 00:34:08
Zie je wel, toch gelukt. Nu nog veel succes met reviseren en dan nog uitkijken naar een 3250b. Maar het belangrijkste: de eindversterker heb je al in je bezit.

Veel succes Roy

Klopt Roy je hebt helemaal gelijk , de volgende zoektocht wordt een 3250B! de advertentie staat al op MP eens kijken wat dat oplevert.... hello

bas focal marantz

Citaat van: EasyMar op januari 07, 2014, 10:00:20
Haha oké Bas, was jij dat? Ik dacht al ... kunnen mensen echt niet lezen  violent1 :schater: :schater:
Ja was ik  clown1

Eerlijk gezegt had ik totaal geen reactie verwacht en zeker niet met dat lage bod in een gevraagt advertentie .

Moet wel gezegt worden dat je netjes en beleeft blijft ik hoor weleens wat anders .