Recente berichten
Home Theater / Re: Home Cinema film & muziek ...
Laatste bericht door TurboMarco - Gisteren om 18:36:27Ik schets maar even een doom scenario, stel dat de blauwe varianten niet meer leverbaar zijn of dat het prijsverschil dusdanig is dan mag je wel oppassen dat je de center niet meer kan retourneren.
edit: ik stel voor om dit in het betreffende topic verder te bespreken.
edit: ik stel voor om dit in het betreffende topic verder te bespreken.
Laatste bericht door CBdicX - Gisteren om 18:33:00Klopt, die lever druk heb ik er nu opgezet, dit duurt te lang.
Soms is het zo dat je je erin berust dat het langer duurt, met B&W ben ik nu 12 weken onderweg.
Ok, de center is er.
Een goede prijs ok, maar dan betaal ik liever 500 meer.....
Ik heb nu de druk erop gezet, ik laat weten hoe er gereageerd wordt.
Bedankt voor de "Wake up call".
Soms is het zo dat je je erin berust dat het langer duurt, met B&W ben ik nu 12 weken onderweg.
Ok, de center is er.
Een goede prijs ok, maar dan betaal ik liever 500 meer.....
Ik heb nu de druk erop gezet, ik laat weten hoe er gereageerd wordt.
Bedankt voor de "Wake up call".

Laatste bericht door RHK - Gisteren om 17:07:19Mee eens, het is tenslotte een forum, en ja die speakers kosten een paar duiten, daar mag wel wat vaart achter.
Laatste bericht door TurboMarco - Gisteren om 17:04:32Citaat van: CBdicX op Gisteren om 16:56:10Ja, excuus, ik stop met dat technisch Atmos gedoe, hier gaat het over hoe films en muziek klinken.Excuses zijn helemaal niet nodig hoor.
Ik denk te begrijpen waar jouw onrust vandaan komt, ik zou ook onrustig worden wanneer ik een eeuwigheid moet wachten op een set luidsprekers

Sterker nog ik had allang een berichtje naar de leverancier (die niet leveren kan

Laatste bericht door RHK - Gisteren om 17:03:52Dit topic is gestart ook voor de codecs in films, dus Atmos is hier op z'n plek. Kijk hier maar naar de voorgaande pagina's.
Als je je film MI dead reckoning gekeken hebt, kom je vanzelf weer in de acceptatie fase en vind je het weer leuk.
Als je je film MI dead reckoning gekeken hebt, kom je vanzelf weer in de acceptatie fase en vind je het weer leuk.

Laatste bericht door CBdicX - Gisteren om 16:56:10Citaat van: TurboMarco op Gisteren om 16:51:13Niet mijn muziek maar het leid wel lekker af van het Atmos geneuzel, tenslotte zijn er heel veel goede 5.1 mixen die het geluidsplaatje van matige Atmos soundtracks overtreffen.
Ja, excuus (aan alle leden) ik stop met dat technisch Atmos gedoe, hier gaat het over hoe films en muziek klinken

Laatste bericht door RHK - Gisteren om 16:55:37Citaat van: CBdicX op Gisteren om 16:37:55Als het zo werkt, waarom werkt het dan zo inconsequent ?
Aan mijn ruimte veranderd niets, aan de setup veranderd niets, maar de resultaten zijn verschillend.
Dolby zelf praat toch echt over kanalen.
Dan zijn wij wederom waar wij al heul heul lang over discussieren en praten, DAT HANGT VAN DE ATMOSBRON EN OPNAME AF EN DAAR ZIT NOU EENMAAL VERSCHIL IN EN DAT KAN JEZELF NIET BEINVLOEDEN. Het is zoals pameijer zegt; Atmos is bedoeld om een rondom geluidservaring te bieden.
En dat bereik ik met 5.2.2. En een ander doet dat met bijv. 7.2.4 enz. Kamer akoestiek afhankelijk.

Laatste bericht door CBdicX - Gisteren om 16:51:41 #9
Laatste bericht door TurboMarco - Gisteren om 16:51:13Niet mijn muziek maar het leid wel lekker af van het Atmos geneuzel, tenslotte zijn er heel veel goede 5.1 mixen die het geluidsplaatje van matige Atmos soundtracks overtreffen.
Laatste bericht door Voorn - Gisteren om 16:45:46Dit is ook helemaal top in 5.1