De set van Marantz 81

Gestart door Marantz 81, april 05, 2009, 22:22:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jowa


Citaat van: Marantz 81 op juli 14, 2014, 00:24:33
Weet nog niet zo goed wat ik wil in de toekomst moet me eigen eens verdiepen in het streaming gebeuren ,had gedacht een SA15S2 waarvan je de DAC kunt benutten en je alleen een digitaal apparaat nodig hebt om radio te luisteren via internet en ook account bij spotify zodat je heel veel muziek tot je beschikking hebt, tevens zou ik met die streamer dan ook beeld naar mijn tv willen als dat mogelijk is  :roll:

Als de NA 8005 beschikbaar is bij dealers in de buurt zou ik deze als ik jouw was gaan beluisteren. Zeer veel aansluitmogelijkheden en ook nog eens internet radio.

Belangrijke vraag is bij de aanschaf van een SA15S2: hoe vaak speel je nog cd's af?
Verder: is 1 optische ingang voldoende?

Bij mij staat tegenwoordig vaker de SBT aan dan de SA Pearl. Die gaat alleen aan als ik er voor ga zitten en eens lekker muziek wil luisteren.
Dus nog een vraag: heb je veel geld over voor dit soort luister momenten en is de aanschaf van een SA15S2 dit waard?

Succes met je zoektocht, is ook een leuk onderdeel van onze hobby :yes:

Cornelis1921

Ik sluit mij in het geheel bij de bovenstaande geëtaleerde visie aan. :yes:
Arjan, ook namens mij, succes en vooral doordachtzaamheid toegewenst! :mrgreen:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

WilliamB

tja de NA8005 is bij mij ook nog een wens  :kwijl:
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Marantz 81

#2583
Streamen is voor mij een extra erbij blijf CD,s draaien , ik zal wel ouderwets zijn   clown1 maar doe graag een schijfje erin hoesje in de hand en muziek luisteren  :yes: soms het boekje doorbladeren heeft voor mij echt een meerwaarde daarom wil ik een cd speler waarvan ik de DAC kan benutten voor de streamer en wil niet nog een extra computer hebben draaien ervoor (NA8005 wordt het dus niet) dan kan de ST6003 eruit ,als je met een streamer ook beeld naar je tv kan krijgen en muziek concerten via spotify zou ook handig zijn maar geen must de UD5005 hou ik dan gewoon , wim zit aan de Costa del sol  xander

vanavond weer genieten  byebye  ( ff klikken op tekst onder foto )

xander32

Wim heeft daar vast ook wifi :yes:


Maarre, het staat er mooi bij Arjan, dat doe je goed HB.

joep

Citaat van: Marantz 81 op juli 14, 2014, 21:37:17
Streamen is voor mij een extra erbij blijf CD,s draaien , ik zal wel ouderwets zijn   clown1 maar doe graag een schijfje erin hoesje in de hand en muziek luisteren  :yes: soms het boekje doorbladeren heeft voor mij echt een meerwaarde

Er zijn voldoende mensen die net als ik helemaal gelukkig zijn met alleen een versterker en een cd speler.

Waar of niet Leo?

xander32

Hier idem, alhoewel ik er ook een SBT heb staan is het nu nog zo'n 75% fysieke schijfjes t.o.v. 25% streamen ... Zou echter ook niet meer zonder die SBT willen. Spotify en alle internetradio is ook een echte aanwinst.

RoGEK

Citaat van: joep op juli 14, 2014, 22:46:29
Er zijn voldoende mensen die net als ik helemaal gelukkig zijn met alleen een versterker en een cd speler.

Waar of niet Leo?

Hier een PM, SA en een oude Dual Platenspeler.... telt dat ook? ;)
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

lo

 :yes:
Yep, als je eenmaal de juiste spulletjes hebt hoef je niet zo nodig verder te zoeken  :-D
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

We zullen zien wat de toekomst brengt , nadat ik paar ruggen naar noorwegen ga brengen lijdt het spaarvarken aan annorexia  clown1

lo

 :schater: :schater: :schater:

Maar, die ervaring pakken ze je dan ook niet meer af. Ben benieuwd hoe of je het daar vind.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

#2591
Heb nog een mooie SA11S1 gezien maar mister financien zegt  nonono

Ben ook heel benieuwd 4700 km in 12 dagen zal wel wat lichamelijke klachten veroorzaken op de Motor  HB



Hij is klaar  :-D voor de reis 

deze foto was in duitsland kazerne Vogelzang afgelopen juni , gebouwd om officieren op te lijden uit een duitstere periode van het verleden gebouwd in de vorm van een Adelaar een heel mooi bouwwerk dat wel

WilliamB

Verstandig besluit Arjan. De SA11 komen wel vaker langs op mp.

Veel vakantieplezier in Noorwegen.
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

xander32

Citaat van: WilliamB op juli 17, 2014, 00:05:58
Verstandig besluit Arjan. De SA11 komen wel vaker langs op mp.

Veel vakantieplezier in Noorwegen.

:no:


Een but besluit; annon 2014 gaat men toch zeker direct over op een NA11 :yes:.
























:wink:

xander32

Veel plezier in Noorwegen Arjan, jij gaat genieten want het is echt een prachtig land! Dat doe je goed.