Foto van jouw set met Marantz?

Gestart door Maurice, oktober 03, 2005, 23:20:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

MadVillain

Leuk om te lezen!

Mocht je je bron willen upgraden dan zou ik echt gaan zoeken naar de cd14. Zoals al in een ander topic te lezen is heb ik de cd17ki en de cd14 langs elkaar geluistert met de cd14 als duidelijke winnaar!

En tja speakerpositie.. Deze week er weer achter gekomen dat dat toch wel heel erg belangrijk is.
Nu heb ik mijn speakers iets meer ingedraait naar m'n luisterpositie. En nu zijn de details veel beter te onderschijden + het laag is een flink stuk dieper geworden.
Aangezien ik niet van plan ben om maar iets aan m'n akoestiek te gaan doen was dit een heel mooie oplossing.


bramdg


Ja zoals je al schreef doet de cd14 er nog een groot schepje bovenop  :-o  :-o

Maar heb hem nu juist die cd17mkII, dus zeker nog niet van plan om hem in te wisselen hihihi
Misschien wel eens een pm17 naast een pm17mkII zetten en zien wat dat doet (heb jij daar soms evaring mee ?)

Tja momenteel staan men speakers te dicht tegen de muur (ook te ver bijna 5 meter) en zelf dan nog niet op een lijn (zit met schuine muur).
Maar wanneer we gaan verhuizen na de zomer ga ik ze wel kunnen optimaal zetten heb dan ruimte van 4 m op 9 m, en den ze dan zo een 2,5 a 3 meter van elkaar te plaatsen en vooral uit de hoeken.

Er zijn blijkbaar toch wel heeeeeel veel factoren van belang hé:
dat een klein beetje naar binnendraaien al zo een verschil  maakt, zelfs in diepte hello (thx voor tip).

Ik hoor het... ik zal op dat moment ook verzetten, verzetten, verzetten,.... tot dat ik vind dat ze goed staan voor mijn oorkes.











PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

MadVillain

Foto's van m'n nieuwe upgrade pm16:




Closeupje:




Ik was toch bezig met foto's maken....

Kabelbrei:




bramdg

Juist een blok goud  :yes: .... eigenlijk nog mooiere  :roll:

Veel luisterplezier !!!!!

allé dus weer allemaal de cd's uit de kast en opnieuw alles herluisteren  pompom




PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

Marantz 81

hey bram

mooi om te lezen dat je zo tevreden bent over je nieuwe cd speler  :-)

heb je die andere rca kabels al binnen en getest ?

Marvin


Lapti

amp: Marantz pm84mkII
receiver: Marantz sr5003
cd\sacd\: vM Philips 963SA
fronts: Vifa vivace '94
rears: Magnat vector 55
center: Vifa carat center
sub: Titus-sub (spkrlnd, spkr&co sub 5)
interlinks: Taralabs en Ixos

Marantz 81

heb er een CD speler bij gekocht  :-)

wat een verschil zeg  :kwijl: men KEF,s komen helemaal tot leven in pure direct   notworthy hello

en nu kan ik de hoofdtelefoon ook echt gebruiken  :wink:

groeten Arjan


ff klikken om te vergroten

gerard

Best mooi eigenlijk zo'n cd5001  :yes:
tzt zelf ook nog eens een losse cd speler vergelijken met m'n dv6600vm of dat nog aanzienlijke verschillen oplevert..
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

Marantz 81

ja he  :yes:  hij is nu bij meerdere zaken 150 euro  :wink:

ik denk dat je het goed zal kunnen horen het verschil , ik had hiervoor een harmon kardon DV31 kostte toen die uitkwam  400 euro  klinkt analoog echt wel goed hoor in stereo

maar het klinkt niet als stereo ,op een of andere manier blijft het geluid op de achtergrond ,defenitie is minder ,klinkt niet sprankelend , net of er mee gerommeld is voordat het geluid eruit komt  :lol:

demeerpa had een dv7600 als ik het goed heb en die vondt de cd5001 ook een aardige vooruitgang

Maurice

Is het niet inmiddels raadzaam om dit topic te sluiten aangezien er nu een speciale sectie is waar je je set kunt presenteren?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

MadVillain

lijkt me wel beter. Gewoon op slot zodat je er wel nog in kan bladeren.

Maurice

Citaat van: MadVillain op januari 27, 2009, 22:01:24
lijkt me wel beter. Gewoon op slot zodat je er wel nog in kan bladeren.
Bij deze!

Indien dit topic toch gewenst is boven >>>Sets van leden<<<, dan graag een topic in mededelingen openen!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude