Marlux

Gestart door Wsk, juni 11, 2012, 14:46:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wsk

Heb op zolder nog een Marlux receiver (ong. 1970) versterker staan en er is mij ooit verteld dat dit een vroeger merk of samenwerking was van Marantz en Luxman.

Weet iemand of dit zo is?


(Het opmerkelijke is dat als ik die na vele jaren ongebruikt weer eens aansluit, hij altijd werkt...)

JohnWx

Citaat van: Wsk op juni 11, 2012, 14:46:47
Heb op zolder nog een Marlux receiver (ong. 1970) versterker staan en er is mij ooit verteld dat dit een vroeger merk of samenwerking was van Marantz en Luxman.

Weet iemand of dit zo is?


(Het opmerkelijke is dat als ik die na vele jaren ongebruikt weer eens aansluit, hij altijd werkt...)

Nee gewoon een OEM produkten maker werd gemaakt door het grote concern Matsushita en er werd een naample op geplakt Marlux Allwave Expert Ohio Sound etc.
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Wsk

Ah dank.. een fabeltje dus of misschien marketing verhaaltje van destijds  :roll:

JohnWx

Citaat van: Wsk op juni 11, 2012, 18:24:31
Ah dank.. een fabeltje dus of misschien marketing verhaaltje van destijds  :roll:

Fabeltje
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Whisper.nl

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet