Lage prijs Denon receiver avr 3312

Gestart door arjan1312, februari 05, 2012, 09:57:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

arjan1312

Het valt me op dat de Denon AVR 3312 op dit moment erg laag geprijsd is (ongeveer € 760,-) ten opzichte van "concurrent" Marantz SR 7005 die minimaal € 550,- meer kost. Weten jullie hier een verklaring voor?

Als ik kijk in bijvoorbeeld de Stereoplay dan zitten ze kwa testgegevens dicht bij elkaar.  Is de  Denon dan toch echt zo veel minder dat dit het prijsverschil kan rechtvaardigen of komt er iets nieuws aan van Denon?

Arjan
PM 11S3 / Sony cd-speler
Canton Vento 890.2 DC met Atlas Equator Mk II bi-wire kabels
Chord Hugo Dac

JohnWx

Citaat van: arjan1312 op februari 05, 2012, 09:57:39
Het valt me op dat de Denon AVR 3312 op dit moment erg laag geprijsd is (ongeveer € 760,-) ten opzichte van "concurrent" Marantz SR 7005 die minimaal € 550,- meer kost. Weten jullie hier een verklaring voor?

Als ik kijk in bijvoorbeeld de Stereoplay dan zitten ze kwa testgegevens dicht bij elkaar.  Is de  Denon dan toch echt zo veel minder dat dit het prijsverschil kan rechtvaardigen of komt er iets nieuws aan van Denon?

Arjan

De Denon is standaard al 300 euro goedkoper en een nieuwe line up komt eraan dus iets goedkoper maken weer
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.