Preview Anti-Mode 2.0 Dual Core

Gestart door Perfect_audio, november 30, 2011, 15:18:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

lo

Hup Maurice.... aan de slag.... :-D
Maar Marco, bij het niet halen van zijn planning steek jij hem toch wel een handje toe :yes:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

TurboMarco

 :schater:

Ik heb zelf nog een paar projecten op tafel staan .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

still life

Citaat van: Perfect_audio op december 21, 2011, 11:08:39
Waarom tot 500Hz? Ik denk omdat DSPeaker zich vooral richt op de 'boom in the room' en dat heb je goed te pakken in dat gebied. Daar zit ook de meeste ellende in de luisterruimte.

:yes:

daar zit m.i. de meerwaarde voor de stereo-boys..
aanpakken v/d laagproblemen & zorgen voor een mooie aansluiting v/h laag naar de lower mids..

kunnen ze eindelijk eens stoppen met eindeloos opname fouten aanwijzen & kabels omwisselen..  :-D
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

JohnWx

Citaat van: still life op december 22, 2011, 09:55:24
Citaat van: Perfect_audio op december 21, 2011, 11:08:39
Waarom tot 500Hz? Ik denk omdat DSPeaker zich vooral richt op de 'boom in the room' en dat heb je goed te pakken in dat gebied. Daar zit ook de meeste ellende in de luisterruimte.

:yes:

daar zit m.i. de meerwaarde voor de stereo-boys..
aanpakken v/d laagproblemen & zorgen voor een mooie aansluiting v/h laag naar de lower mids..

kunnen ze eindelijk eens stoppen met eindeloos opname fouten aanwijzen & kabels omwisselen..  :-D

jij kabel industrie verwoester  8-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

xander32

Citaat van: still life op december 22, 2011, 09:55:24
Citaat van: Perfect_audio op december 21, 2011, 11:08:39
Waarom tot 500Hz? Ik denk omdat DSPeaker zich vooral richt op de 'boom in the room' en dat heb je goed te pakken in dat gebied. Daar zit ook de meeste ellende in de luisterruimte.

:yes:

daar zit m.i. de meerwaarde voor de stereo-boys..
aanpakken v/d laagproblemen & zorgen voor een mooie aansluiting v/h laag naar de lower mids..

kunnen ze eindelijk eens stoppen met eindeloos opname fouten aanwijzen & kabels omwisselen..  :-D
De verwachtingen worden steeds hoger 8-).

Sander.

Marantz 81


TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Marantz 81


Perfect_audio

Preview:
De eerste foto's van de definitieve behuizing.

ron
Mooier geluid door akoestiekcorrectie. Als je het niet gelooft, kom dan eens luisteren.

Maurice

Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

TurboMarco

Maurice ik wil je wel helpen met het bouwen van de speakers  :yes:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Maurice

Citaat van: Marco op februari 01, 2012, 00:36:59
Maurice ik wil je wel helpen met het bouwen van de speakers  :yes:
Hmmm, zie dit nu net pas  shutup

@Ron: is er al bekend wanneer je de anti-mode hebt?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

thepioneer

#72
Misschien een rare vraag maar ik lees even vluchtig dit topic door en daarbij heb ik 2 vragen.
Als ik super tevreden ben over de dac van mijn bron waarom zou ik daar een dsp dac tussen zetten?

En waarom zit hier geen digitale ingang op? Want nu maakt hij het eerst digitaal

Groeten ronald
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

Marvin

Super tevreden over je DAC is leuk. maar dit is akoestiek correctie voor het laag.



Maurice

Citaat van: marvin op maart 11, 2012, 20:37:18
Super tevreden over je DAC is leuk. maar dit is akoestiek correctie voor het laag.
Sterker nog, deze werkt full-range, dus niet alleen voor het laag.
Elke ruimte heeft een eigen akoestiek, en meestal is die verre van ideaal. Wat dit ding doet (zou moeten doen in elk geval, net als audessey), is de uitgangsignalen op je luisterplek vergelijken wat er aanje voorversterker wordt aangeboden, en hier een equelizer voor inregelen die de akoestische effecten neutraliseert.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude