opruiming hifisolutions Amsterdam

Gestart door lo, juli 02, 2011, 17:19:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

 :schater:
Och ik krijg zo af en toe eens een "opruimings mail". Tsja kan het voor mezelf houden of hier posten. D'r zitten hier toch nog wel een aantal mensen in die regio.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Citaat van: lo op juli 02, 2011, 20:08:40
:schater:
Och ik krijg zo af en toe eens een "opruimings mail". Tsja kan het voor mezelf houden of hier posten. D'r zitten hier toch nog wel een aantal mensen in die regio.

dank

altijd leuk om te neuzen in advertenties
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

jrm

Citaat van: lo op juli 02, 2011, 20:08:40
:schater:
Och ik krijg zo af en toe eens een "opruimings mail". Tsja kan het voor mezelf houden of hier posten. D'r zitten hier toch nog wel een aantal mensen in die regio.

Bedankt Lo,

Ik heb het Parool daar zat de advertentie ook bij evenals van de week de opruiming bij RAF!
Voor andere niet Paroollezers is het toch leuk om te weten.